"לא להתרגש מקונספירציות"

הגר"ד לאו התחסן וביקר את פליישמן: "להתנהג באנושיות"

הרב הראשי לישראל התחסן נגד נגיף הקורונה וקרא לציבור לא להאמין לשמועות - ולמהר להתחסן: "אין ספק מוציא מידי ודאי" • משם עלה לבקר את יוסף פליישמן, המאושפז אחרי מעצר שווא (חרדים)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
(צילום: רפאל כהן, כיכר השבת)

הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו הגיע היום (ראשון) למרכז הרפואי שערי צדק, שם התחסן נגד נגיף הקורונה. יחד עימו, הגיע גם ח"כ יצחק פינדרוס.

הגר"ד לאו אמר כי "קודם כל צריכים לדעת שאנחנו סומכים על אנשי מקצוע בכל תחום בחיים, וכאן החיסון הזה נבדק ע"י אנשי מקצוע הטובים ביותר. מי שמכיר את הבדיקה של המערכת האמריקאית, והן של משרד הבריאות כאן בארץ".

"צריכים להודות להקב"ה שכאשר הוא שולח מכה, הוא גם שולח את הרפואה יחד איתה, וברגע שאנשי המקצוע אומרים שזה הדבר הנכון, אנחנו חייבים לעשות כל שביכולתנו להתחסן ולשמור על עצמנו, ואני קורא לציבור לא להתרגש משמועות ומכל מיני קונספירציות למיניהם".

הרב לאו סיפר, "אני רק רוצה לציין שבדרכי לכאן ביקשתי את ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. יש כלל בהלכה שאין ספק מוציא מידי ודאי. המחלה היא סכנה אמיתית וסיכון אמיתי שהעולם מתמודד כבר למעלה מעשה חודשים, והדיבורים שאולי ישנו סיכול כלשהו בחיסון הוא בגדר וודאי שאין מוציא את הספק".

לסיום אמר: "אני רוצה באמת לבקש מכולם לכו להתחסן באחריות ובסדר, ולהודות לבורא עולם ששלח לנו מאד מהר את המענה למגיפה הכל כך קשה הזאת".

במענה לשאלת 'כיכר השבת' על מעצר השווא של יוסף פליישמן המאושפז בבית חולים זה אחרי שנעצר לשווא באמצע הלילה, שוחרר כשהוא יחף ונעדר במשך שעות עד שנמצא ביער כשהוא סובל מהיפותרציה, הודיע הרב כי הוא עולה לבקר אותו.

(צילום: רפאל כהן, כיכר השבת)

"אני שמעתי על המקרה בכאב, ואני מתכונן ללכת לבקר אותו, ואני מקווה שכולנו נזכור להתנהג באנושיות כלפי כל אחד ואחד", אמר הרב ל'כיכר השבת'.

אחרי החיסון, עלה הרב עם ח"כ פינדרוס לבקר את פליישמן, התעניין בשלומו ואמר לו: "ברוך ה' שמצאו אתכם בסופו של דבר".

הרב הוסיף ואמר ליוסף פליישמן, "אני מתפלל עליכם שבעזרת ה' תחזור הביתה בריא ושלם. שיתן לכם הקב"ה בריאות וכוח ושבעזרת ה' תמשיכו לשמוח במה שאתם עושים ובעזרת ה' כלל ישראל יהיה עמכם".

תגובת ח"כ פינדרוס (צילום: רפאל כהן, כיכר השבת)

ח"כ יצחק פינדרוס אמר אחרי הביקור ל'כיכר השבת' כי מדובר בסיפור שלא מתקבל על הדעת. "אני מקווה שימצו את הדין עם האחראים", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר