צפו בדברים:

חזי לוי: 'אנו לא חוששים מהמוטציה החדשה'

מנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ חזי לוי, התייחס למבצע החיסונים שנפתח היום, וכן להמלצות החדשות לנשים הרות, מניקות וחיסון לאלרגיים. וכן התייחס למוטציה החדשה (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: משרד הבריאות)

מנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ חזי לוי, התייחס הערב (ראשון), לפתיחת מבצע החיסונים, מתי יחלו לחסן את שאר האוכלוסייה וכן על המוטציה החדשה של הנגיף שהתגלתה בבריטניה ודרום אפריקה.

לדברי לוי: "המבצע מתנהל בצורה נהדרת - מעל המצופה, יש היענות ניכרת בקרב הצוותים הרפואיים, יש קצב גדול. אני שמח על כך שדווקא הצוות הרפואי בו בחרנו להתחיל - התחסן מעל המצופה".

"אני שמח שיש היענות מצד הרופאים - בשל כך שהוא מהווה דוגמה לשאר הציבור וגם בגלל שהיו טענות מקרב ציבור הרופאים שהחיסון לא טוב".

"כבר בקרוב נתחיל לחסן אנשים מעל גיל 60, ונקווה שנעמוד בביקוש. את הקשישים והסיעודיים, נתחיל לחסן כבר בשבוע הבא - בבתים שלהם".

כאן עבר לוי לדבר על המוטציה החדשה שהתגלתה: "לגבי המוטציה של הקורונה מבריטניה, יש דבר כזה בנגיפים - גם בשפעת זה כך. במשך מספר שבועות התגלה בבריטניה ובדרום אפריקה סוג אחר של מוטציית של נגיף הקורונה. המוטציה הזו מדביקה הרבה יותר, אך זו לא אלימה יותר מהמוטציה הנוכחית".

עוד התייחס, להמלצות החדשות לאוכלוסיות שיכולות להתחסן כדוגמת נשים הרות, מניקות וחיסון למטופלים הסובלים מאלרגיה.

צפו בדבריו:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר