הצהרה לתקשורת • צפו

נתניהו: "בגלל ההתעקשות של גנץ, נלך לבחירות - וננצח"

במהלך הצהרת לתקשורת של ראש הממשלה יחד עם היועץ ג'ארד קושנר, הסביר נתניהו את ההליכה לבחירות, 'הגענו לסיכומים עם גנץ שהיו מאפשרים להימנע מהבחירות. לצערי, גנץ חזר בו'. צפו (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו עם קושנר (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה נתניהו והיועץ הבכיר לנשיא ארה"ב, ג'ארד קושנר, עורכים בשעה זו ( שני) שידור חי ממעון ראש הממשלה בירושלים.

ראש הממשלה פתח ואמר: "עבדנו קשה מאוד למנוע בחירות מיותרות, הגענו לסיכומים עם כחול לבן שהיו מאפשרים לנו להימנע מהבחירות. לצערי בגלל לחץ פנימי במפלגתו גנץ החליט לחזור בו - והדבר הזה גורר את המדינה לבחירות".

"ההתעקשות היא להמשיך את הממשלה בתוך ממשלה. זה ניסיון כושל לקושש קולות למפלגה שלא ממריאה בסקרים, אם נלך לבחירות, ננצח, כי כולם רואים את עבודתנו".

"זה מצער אותי כי במקום לאפשר לממשלה לעבוד למען האזרחים, ההתעקשות היא להמשיך 'ממשלה בתוך ממשלה״', בניסיון כושל לקושש קולות למפלגה שלא בדיוק מצליחה בסקרים".

"אנחנו לא רוצים בחירות", הוסיף נתניהו, "ולכן היינו מוכנים להצביע בכנסת נגד בחירות ולהמשיך יחד. אבל אם בחירות יכפו עלינו אנחנו ננצח כי כולם רואים את ההישגים שלנו".

"אנחנו מביאים מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל וזה מביא את ישראל במקומות הראשונים בעולם בהבאת חיסונים, הבאנו 4 הסכמי שלום ב-4 חודשים, אנחנו עומדים איתן מול איראן, מקיימים שיתוף פעולה קרוב מאוד עם ארה״ב כפי שאתם רואים גם כאן הערב ופועלים למען הפיכת הכלכלה שלנו בין המתקדמות בעולם".

"אלה הדברים שנביא לידי בחירת הציבור בחודשים הללו. היה עדיף שלא נגיע לרגע הזה, אבל אנחנו מתקדמים ואני בטוח שבסוף לא רק אנחנו ננצח אלא מדינת ישראל תנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר