"שמירה על החוק"

רגע לפני הפיזור: בני גנץ מציב אולטימטום

"אם הליכוד לא יענה לדרישותינו, נצא לבחירות בראש מורם", כך כותב הערב שר הביטחון בני גנץ, על הטענות שהשמיעו נתניהו והליכוד - והוא מציב אולטימטום לנתניהו (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, פרסם הערב (שני) - שעות ספורות לפני שככל הנראה, הכנסת ה-23 תפוזר, כי האולטימטום שנתן לראש הממשלה עדיין לא פג, למרות המו"מ: "או שמירה על שלטון החוק ותקציב - או בחירות".

"בימים האחרונים, הופצו עשרות שמועות, ושקרים בוטים. אמרו שהתפשרנו, שהסכמנו, שמכרנו את הדמוקרטיה, שהתרפסנו. שקרים והמצאות", כתב גנץ בתגובה על שלל הדיווחים לפיהם כחול לבן עמדה לקראת פירוק.

"כחול לבן נכנסה לממשלה על מנת לשרת את טובת המדינה לאור גודל וצורך השעה, תחת תשלום פוליטי כבד מאוד, אך לצערנו לא מצאנו פרטנרים לזה. אם הליכוד לא יענה לדרישותינו, נצא לבחירות בראש מורם".

"נשים את ישראל לפני הכל וניתן לבוחר להכריע. או שנשמור על שלטון החוק, נעביר תקציב ונבטיח תפקוד של המדינה והממשלה - או שהציבור יכריע זאת בבחירות", כתב שר הביטחון, מספר שעות לאחר חמש הדרישות החדשות שדרש מראש הממשלה נתניהו, דרישות שבליכוד לא מתכוונים למלא.

דבריו של נתניהו, הערב (לע"מ)

ראש הממשלה נתניהו הגיב לפני שעה קלה על הודעתו הקודמת של יו"ר כחול לבן: "עבדנו קשה מאוד למנוע בחירות מיותרות והגענו לסיכומים עם כחול לבן שהיו מאפשרים לנו להימנע מהבחירות. לצערי בגלל לחץ פנימי במפלגתו גנץ החליט לחזור בו - והדבר הזה גורר את המדינה לבחירות. זה ניסיון כושל לקושש קולות למפלגה שלא ממריאה בסקרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר