"לתת כתף" בשלושה ימים

המקום השני בעולם: 71,876 אנשים - כבר חוסנו ל'קורונה'

אלפים - 71,876 בני אדם, בהם גדולי התורה והחסידות, אישי ציבור ובעיקר אוכלוסייה בסיכון, התחסנו נגד הקורונה בימים האחרונים • בכך, ישראל במקום השני בעולם במספר החיסונים לנפש (אקטואליה)

חיסון לקורונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שלושה ימים אחרי תחילת מבצע 'לתת כתף' לחיסון הישראלים נגד נגיף הקורונה, מעדכן הערב (שלישי) שר הבריאות יולי אדלשטיין כי 71,876 איש כבר חוסנו.

"71,876. תסתכלו על המספר הזה - אלה רק החיסונים שדווחו עד כה. ויש עוד הרבה שבדרך לדווח", עדכן שר הבריאות.

הוא הוסיף, "רק שלושה ימים למבצע 'לתת כתף' והספקנו לחסן עשרות אלפי צוותים רפואיים וישראלים שבאוכלוסיית היעד נגד הקורונה. אנחנו רק בתחילת הדרך, לכו להתחסן!".

הוראת מרן הגר"ח קנייבסקי: "צריכים לעשות את החיסון" (צילום: ללא קרדיט)

בין אלפי המתחסנים הראשונים, גם גדולי ישראל, אדמו"רים, ראשי ישיבות ורבנים, שחלקם גם התחסנו פומבית כדי לעודד את הציבור להתחסן נגד הקורונה.

בשלב זה, מחוסנים רק הצוותים הרפואיים והאוכלוסייה בסיכון, לצד אישי ציבור המעניקים דוגמה אישית ומעודדים בעובדה שהם מתחסנים את הציבור לנהוג כן.

לפי הנתונים, למרות שיש מדינות שכבר חיסנו כמות גבוהה יותר של אנשים, הרי שבחלוקה לפי נפש - ישראל במקום השני בעולם.

פרופסור ערן סגל ממכון ויצמן ניתח את הנתונים וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "בקבוצת הסיכון של גיל 60 ומעלה יש כ-1.4 מיליון אנשים בישראל".

"בקצב של 60000 חיסונים ליום, אפשר לחסן את כל גילאי 60+ בכ-3 שבועות. זה יוריד את התמותה מקורונה פי 10 ואת התחלואה הקשה פי 4".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר