תיעוד מהרצועה

המחבלים בעזה בתרגיל רחב היקף • תיעוד

רחובות עזה קושטו בתמונותיהם של הארכי מחבלים שחוסלו, סולימאני ואל-עטא, וכלל ארגוני הטרור בתרגיל צבאי נרחב, שכולל ירי רקטות, ומעביר מסר אחיד: "נביס את ישראל" (העולם הערבי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך התקשורת העזתית)

שעות אחרי השיגור הכושל שנחת ליד קיבוץ כרם שלום בצדה הפלסטיני של גדר המערכת, ארגוני הטרור ברצועת עזה פתחו היום (שלישי) בתרגיל משותף, שכלל מטח שיגורי רקטות לעבר הים.

לתרגיל הנרחב, שבעזה צופים כי יימשך מספר שעות, קדמה אווירה צבאית ברחובות, בהם נתלו שלטים עם תמונותיהם של מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראניים קאסם סולימאני, שחוסל בידי ארה"ב, ושל בכיר הג'יהאד האסלאמי בהאא' אבו אל-עטא, שחוסל בידי ישראל.

תחילה ביצעו פעילי הזרוע הצבאית של חמאס ופעילי טרור אחרים פריסה נרחבת בשטחי הרצועה, והים נסגר לתנועת דייגים, כשכל זה מלווה בתעמולה רבה ברשתות החברתיות החתומה בהאשטאג 'עמוד התווך החזק', שמו של התרגיל.

כלל הפלגים הפלסטיניים סיפרו הצהרה לוחמנית משותפת, בה נאמר כי "על האויב הציוני להיזהר, אם יתקוף את עזה - יהיו הפתעות רבות".

על פי הפרסומים בתקשורת המקומית, בהוראה מגובה ייחדה את שידוריה לנושא זה, התרגיל חולק לשלושה: שיגור רקטות לעבר הים, תרגיל יבשתי גדול ברפיח עם שיגורי טילים נוספים ותרגול פשיטה על שיירה של כלים צבאיים ישראלים.

דוברי ארגוני הטרור מסרו: "התרגיל הוא מסר לישראל שהפלגים מאוחדים תחת מילה אחת, רובה אחד וטיל אחד, שיופעלו בו זמנית כדי להביס אותה ברגע שהפלגים יחליטו".

"התרגיל מדמה את האיומים הצפויים. לא נקבל פלישה של האויב לעמנו. המסר של ההתנגדות לכל העולם הוא שהסכמי הנורמליזציה הכושלים לא ישנו דבר בשטח", סיכם אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר