"יודעים להסתדר"

אלקין: ממשלה בראשות גדעון סער - אופציה לחרדים

השר לשעבר, זאב אלקין, שהתפטר מתפקידו וערק לסיעתו של גדעון סער, מתייחס ליחסים עם הסיעות החרדיות ואומר: "סער קרוב למסורת לא פחות מנתניהו, ואולי אפילו יותר". צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: הלל רוזבנרג)

השר לשעבר, זאב אלקין, שהתפטר מתפקידו וערק לסיעתו של גדעון סער, מתייחס ליחסים עם הסיעות החרדיות ואומר: "סער קרוב למסורת לא פחות מנתניהו, ואולי אפילו יותר". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אנחנו ננסה להביא את כל המפלגות שמקבלים את העיקרון את מדינה יהודית ודמוקרטית, פנימה לתוך הממשלה, ובוודאי את המפלגות שהיו חלק מהקואליציה של נתניהו.

"יש לי יחסים טובים עם המפלגות החרדיות, ואני חושב שמבחינתם אופציה של ממשלה בראשות גדעון סער היא בהחלט ראויה. גדעון סער הוא אדם שקרוב למסורת לא פחות מנתניהו, ואולי אפילו יותר. הוא איש ימין מובהק".

אתם תתנו לחרדים את מה שנתניהו נותן להם בנושאי דת ומדינה כמו למשל הכותל, הגיוס, השבת והגיור?

"אנחנו מפלגה שיודעת ללכת בסטטוס קוו, ולאחד ולחבר, וכמו שידעתי בעבר לחבר מפלגות חרדיות ואפילו אנטי חרדיות לקואליציה אחת יחד עם החרדים, ולכן בסוף מי שיהיה מוכן לשמוע ולקבל את הבסיס של סטטוס קוו, יוכל גם לשבת בממשלה אחת".

תסכימו לחוק הגיוס בנוסח שהחרדים מבקשים?

"אנחנו נדע למצוא הבנות כמו שידענו למצוא אותם קודם, משום שהרי מי כמוך יודע שאם לא אי אלו אירועים פוליטיים החרדים וליברמן שכבר הסכימו על חוק גיוס, היו משלימים את החקיקה ומסיימים את הנושא בהסכמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר