תיעוד מקומם

דרישה: לחקור שוטר שעצר מפגינה כי קראה לו "פיצי"

נערה אמרה לחברתה על שוטר: "הפיצי הזה מפחד ממך", השוטר הנעלב התערב ושאל בכעס "איך קראת לי?", וכשזו ענתה "אתה כזה פיצי", הוא עצר אותה בכוח • תיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תיעוד האירוע המוזר (צילום: מתוך הטוויטר של צבי סוכות)

נוער הגבעות מפגין גם הערב (חמישי) בירושלים, בעקבות מותו של הנער אהוביה סנדק בעת מרדף משטרתי והתנהלות המשטרה מאז; אמש, במחאה קטנה שהתקיימה על כך, נעצרה נערה מסיבה תמוהה.

בתיעוד מקומם מצומת שילת, נראה שוטר עוצר בכוח נערה שהעליבה אותו, אחרי חילופי דברים ביניהם ובין שאר המפגינים.

תחילה קבוצת הנערים מחתה בצד הדרך, והקניטה את המשטרה. "אין לכם עיניים?", "יש לנו פה בשביל לדבר, למה אתם לא יכולים גם לדבר?", תהו המוחים מול השוטרים.

ברגע מסוים, אחת הנערות אמרה לחברתה כשהיא מחווה לעבר שוטר: "הפיצי הזה מפחד ממך". השוטר הנעלב התערב ושאל בכעס: "איך קראת לי?", וכשזו ענתה "פיצי, כי אתה כזה פיצי", הוא הדף אותה, וביצע מעצר ברוטאלי בעזרת שוטרת אחרת.

בעקבות כך שיגר ארגון בצלמו מכתב למחלקה לחקירות שוטרים, בו הוא דרש לפתוח בחקירת השוטר, משום ש"מדובר בהתנהלות חמורה הדורשת התערבות מיידית והעמדתו לדין".

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך מחאה שהתקיימה אמש בצומת שילת, הפרו המפגינים את הסדר מספר רב של פעמים, סירבו להישמע להוראה לפנות את הכביש וקראו קריאות גנאי לעבר השוטרים. אחת המפגינות נעצרה לחקירה לאחר שהניפה את ידיה באיום כלפי השוטרים ולא נשמעה להנחיות. בסיום חקירתה שוחררה בתנאים מגבילים.

משטרת ישראל תאפשר את זכות המחאה, אולם לא תאפשר הפרת הסדר והאלימות".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר