אחת ולתמיד: זו הדרך הנכונה להחזיק כוס יין

בקרוב נחזור לארח ולהתארח - אמן - וזה בדיוק הזמן לדעת כיצד יש לאחוז בכוס שמכילה יין או קוקטייל ומהן הסיבות לאחיזה באופן הזה דווקא. ולמה אנחנו מדגישים את עניין האירוח? כי כשאתם לוגמים יין לבד להנאתכם, אין שום סיבה שתקפידו על גינונים חברתיים (אוכל)

איך מחזיקים כוס יין? מדריך (צילום: Helena Lopes from Pexels)

הפרטים הקטנים עושים את התמונה הגדולה ובסיטואציות חברתיות הקלישאה הזו אחראית לדרך בה אנשים יתפסו את רמת הביטחון והאינטליגנציה שלכם - וזה מתבטא אפילו באופן בו אתם אוחזים את כוס היין או הקוקטייל שלכם.

בין אם אתם מבינים בזה או לא, כדאי שתשימו לב כיצד אתם מחזיקים את כוס היין שלכם - זה יכול לעלות לכם ברושם ראשוני שגוי או מוצלח, קשרים עסקיים והזדמנויות חברתיות שעלולות להתפספס כי תיתפסו בעיניי אחרים כמגושמים מדי.

נסייג ונאמר שאם אתם לא מתכוונים להעלות תמונה לאינסטגרם, כל עוד אתם לוגמים יין להנאתכם בבית - אתם יכולים להתעלם מהטיפ הבא בלב שקט. במרחב האישי אף אחד לא אמור לשפוט אתכם ולגרום לכם להקפיד על גינוניים חברתיים מיותרים.

אז איך מחזיקים כוס יין נכון? אוחזים בעדינות בחלק התחתון ביותר של "רגל" הכוס.
אם המשקה כבד מדי לאחיזה ביד אחת, תוכלו להניח את היד השנייה מתחת לתחתית הכוס כדי לאזן את הבסיס.

למה מחזיקים כך כוסות יין? ובכן, לא מדובר רק בקודים חברתיים. אחיזה של כוס היין מהרגל, מונעת מגע של היד בכוס עצמה וכך היין נשמר צונן ולא מתחמם מטמפרטורת הגוף שלנו, וטעמו לא נפגם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר