אחרי החגיגות ההמוניות

לקראת סגירת מערכת החינוך? נתניהו ידון על "סגר הדוק"

ראש הממשלה יקיים השבוע דיון על הטלת סגר מהודק וקצר, שיאפשר את פתיחת המשק במהירות. ברקע: העליה בתחלואה, הזלזול בהגבלות הסגר הנוכחי והחגיגות בתחילת השנה הלועזית (בארץ)

(צילום: Nati Shohat/Flash90)

לשכת ראש הממשלה עדכנה הערב (מוצאי שבת) כי נתניהו צפוי לקיים במהלך השבוע דיון להטלת סגר "הדוק וקצר שיאפשר פתיחה מהירה של המשק".

מאז יום ראשון הקודם, הטילו על ישראל סגר שלישי שאמור להימשך לכל הפחות שבועיים, אך בכירי משרד הבריאות והממונה על הקורונה, פרופ' נחמן אש כבר הבהירו כי יהיה צורך בהארכת הסגר.

הסיבה: הישראלים מזלזלים בהנחיות המקלות יחסית, כך שהסגר לא מתבטא בנתוני התחלואה הממשיכים לעלות במהלך השבוע האחרון.

ביום שישי אמר נתניהו, "לצערי, מסיבות פופוליסטיות ופוליטיות, יש פוליטיקאים שמנעו מאיתנו לעשות את הסגר ההדוק שאנחנו רוצים שיציל מאות חיי אדם. אני קורא לפוליטיקאים להתעשת ולציבור להתחסן".

במסגרת הסגר המהודק, ככל הנראה יסגרו את מערכת החינוך, יצמצמו בצורה משמעותית יותר את המסחר ויגבילו את התחבורה הציבורית.

ברקע, עשרות מסיבות שנערכו במהלך סוף השבוע האחרון בניגוד לחוק, על ידי צעירים שחגגו את תחילת השנה הלועזית 2021.

מסיבת טבע בעמק המעיינות - ממסוק (צילום: דוברות המשטרה)

כך לדוגמה, איתרו השוטרים מסיבת טבע באזור עמק המעיינות סמוך לשעה 23:00 השוטרים איתרו מסיבה בסיוע מסוק ורחפן של המערך האוירי בניגוד להנחיות לנוכחים נרשם קנס בסך 500 ש"ח ובעל המקום נרשם קנס בסך של 5,000 ש"ח. במקום נתפסו רמקולים, גנרטור ואלכוהול.

בשל תפיסת עשרות המסיבות, המשטרה חוזרת וקוראת לציבור להישמע להנחיות ולהוראות משרד הבריאות שכן אי קיומם פוגע במאמצים להשתלטות על התפשטות הנגיף ומעמיד בסכנה את בריאות הציבור ואת פרנסתו. השוטרים ימשיכו בפעילות מוגברת במישור הגלוי והסמוי במטרה לסייע למשרד הבריאות במאמץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר