עושה שרירים

שר הביטחון גנץ: לא אאשר מיד את הידוק הסגר

למרות שקצב התפשטות התחלואה כבר חמור מזה של הגל השני, יו"ר 'כחול לבן' מבהיר כי ימתין לראות את הנתונים בימים הקרובים לפני שיאשר את הידוק הסגר כבקשת נתניהו (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: אורן בן חקון, פול)

שבוע לאחר כניסת הסגר השלישי לתוקפו, ולאחר שהתברר כי הנחיות הממשלה הנוכחיות לא מתקבלות על ידי הציבור, שר הביטחון בני גנץ לא מאמץ בקלות את עמדת ראש הממשלה נתניהו ומשרד הבריאות יולי אדלשטיין כי יש להדק עוד את הסגר למשך שבועיים,

מכיוון שממשלת האחדות הינה שוויונית, אף החלטה לא יכולה לזכות באישור הממשלה בלי הסכמה בין בנימין נתניהו לבין רה"מ החליפי בני גנץ, שכעת החליט לעשות שרירים בסוגה רגישה זו.

במענה לשאלת 'כיכר השבת' אמר שר הביטחון ויו"ר 'כחול לבן', כי על אף דרישת משרד הבריאות, הוא אינו ממהר לאשר את הידוק הסגר: "צריך לחכות לנתונים בימים הקרובים, כי מה שאנחנו רואים עכשיו אלו תוצאות של חנוכה", נימק.

במקביל, הודיע גנץ על הגדלת הסיוע של מערכת הביטחון במחלקות הקורונה השונות, אישר לתגבר את מערכת הבריאות באמצעות פתיחת מחלקת הקורונה ברמב"ם וגיוס מחודש של יחידות הסיוע הצבאיות בבתי החולים.

בנוסף, הורה שר הביטחון על תגבור כוחות הרפואה ב-700 חובשים צבאיים, שיסייעו בין היתר במבצע החיסונים, וכן על הפעלה מחודשת של תוכנית 'כנפי חיל' שתלווה את כלל הנוחתים מנתב"ג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר