קידוש ה' בווגאס

החרדי זכה בתחרות הפוקר - ויתרום לצדקה

גרשון דיסטנפלד, חרדי מניו ג'רזי, הגיע למקום השמיני בתחרות אליפות העולם בפוקר המתקיימת בבירת ההימורים העולמית, וזכה ב-125,885 דולרים אותם יתרום לצדקה (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
דיסטנפלד, ושולחן פוקר (צילום: Shutterstock, מתוך טוויטר)

גרשון דיסטנפלד, חרדי מניו ג'רזי, הגיע למקום השמיני בתחרות אליפות העולם בפוקר שהתקיימה בשבוע שעבר.

התחרות השנתית מתקיימת באופן מסורתי בלאס וגאס, בירת ההימורים העולמית שבמדינת נבאדה בארה"ב. בתחרות מתקיימים משחקים רבים במגוון רמות, כאשר דמי הכניסה לאירוע המרכזי עומדים על 10,000 דולרים.

גרשון דיסטנפלד, בן 44, נשוי ואב לילדים ותושב מדינת ניו ג'רזי, מתפרנס מהשקעות, ושחקן פוקר מקצועי שמתמודד בתחרויות רבות.

במשחק האחרון, שהתקיים בשבוע שעבר למרות מגבלות הקורונה, הגיע דיסטנפלד למקום השמיני בתחרות, לאחר שהפסיד לרון ג'נקינס. הוא יצא מהמשחק עם 125,885 דולרים.

עוד לפני המשחק הצהיר דיסטנפלד, כי את כל הכספים שירוויח מהמשחק יתרום לצדקה. לדבריו, הוא ואשתו כבר בחרו ארבעה ארגוני צדקה להם יתרמו, וימצאו ארבעה נוספים.

הבחירה לתרום את הכסף לצדקה גרמה לקידוש ה' ודווחה במספר אתרים. המגישים ואנשי התקשורת ששידרו מהאירוע הדגישו גם את התנהגותו, "כשהוא סיים לשחק הוא הסתובב בין כולם ואמר תודה", אמר אחד המגישים והוסיף כי "הוא לא הסתנוור מאור הזרקורים, הוא היה ממש מדהים".

דיסטנפלד הגיב לדברים בציוץ בטוויטר: "הדברים האלו חשובים לי יותר מלנצח את הצמיד. אין לי מילים להודות על היחס שנתתם לי".

בראיון לרשת 'פוקר ניוז' מיד לאחר המשחק, סיפר דיסטנפלד על ארגוני הצדקה בהם בחר, והסביר: "צריך לעשות שיעורי בית, כל הארגונים עושים עבודה טובה - אבל יש שעושים עבודה יותר טובה ושעושים שינויים אמיתיים בחיים של אנשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר