'המתחסן המיליון'

העבריין שהצטלם עם נתניהו: "אני לא רוצח"

לא נעים: אחרי שפורסם כי הערבי הישראלי אלווהאב ג'בארין שבאקראי הצטלם לצד ראש הממשלה כ'מתחסן המיליון' הוא אסיר משוחרר בגין רצח, הוא מכחיש ואומר: "רק שדדתי" (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
התמונה עם נתניהו (צילום: לע"מ)

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטלם עם רוצח, בעת שזה בא להתחסן לקורונה? המצולם עצמו מכחיש זאת.

כזכור, בסוף השבוע האחרון הגיע נתניהו עם שר הבריאות יולי אדלשטיין למתחם החיסונים הגדול באום אל פחם, כדי לחגוג את הצלחת מבצע החיסונים 'לתת כתף' בהגעתו של המתחסן המיליון.

מי שהיה לישראלי ה-1,000,000 שקיבל את מנת החיסון הוא ‏מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין בן ה-66, תושב העיר הערבית, ונתניהו נעמד להצטלם עמו בחגיגיות.

אלא שב'כאן חדשות' דווח לאחר מכן, כי ראש הממשלה הצטלם בלא ידיעתו לצד רוצח: ג'בארין הורשע ברצח על רקע פלילי של שני בני אדם לפני יותר מ-20 שנה, וריצה על כך עונש מאסר בכלא.

גורמים באום אל-פחם אף צוטטו כאומרים שהופתעו מאוד מהבחירה בג'בארין כמתחסן המיליון - בשל עברו המוכתם קשות.

אך הערב ‏מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין מכחיש זאת, ואומר ל'כאן': "זה שקר שישבתי על רצח. ישבתי רק על שוד ועל נשק, והשתחררתי ב-1992. הכל היה טוב ויפה, עד שהתחילו היום ההכפשות".

"רוצים להכפיש את נתניהו, דרכי", הוסיף העבריין לשעבר, והפתיע בהצהרה: "בבחירות הקרובות אצביע לליכוד".

עדכון: לאחר פרסום הכתבה, בכאן חדשות התנצלו בפני ג'ברין על הפרסום. בהודעת הבהרה שפרסם ערן זינגר נכתב: "לאחר שידור הידיעה טען ג'בארין שהוא מעולם לא רצח, אך הודה שהיה מעורב והורשע במעשים פליליים חמורים ובהם סחר והברחת אמצעי לחימה ושוד מזוין. על פי מסמך רשמי של שב"ס, שהועבר על ידי פרקליטו, ג'ובראן ישב בכלא 14 שנה לסירוגין, לארבע תקופות מאסר שונות לפי הפירוט הזה: 1981-1986, 1989-1991, 1992-1995, 1996-1999.

"טעינו בכך ששידרנו את הידיעה בלי קבלת תגובה ממר ג'בארין. חשבנו שהמידע שבידינו מוצלב ומאומת דיו, הסתמכנו על מקורות שלנו, חלקם כאלה שאנחנו עובדים מולם שנים - ועל כך אנו מתנצלים מעומק ליבנו בפני ג'בארין ובפני צרכני כאן חדשות."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר