מות אהוביה סנדק

חוות דעת: רכב הבלשים סטה ונגח ברכב הנערים

חוות דעת של חוקר תאונות ובוחן תנועה, שהוגשה למח"ש קובעת כי רכב הבלשים הוא שסטה ונגח את רכב הנערים במהלך המרדף, מה שהביא למותו של אהוביה סנדק (חדשות)

המחאה בירושלים ,אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חוות דעת של חוקר תאונות ובוחן תנועה בדימוס, שהוגשה למחלקה לחקירות שוטרים, קובעת כי רכב הבלשים הוא שסטה ונגח את רכב הנערים במהלך המרדף, וכתוצאה מכך נגרם מותו של אהוביה סנדק ז"ל, כך חשף הבוקר (שני) אלישע בן קימון ב'ידיעות אחרונות'.

מדובר בעו"ד דוד בן זקן ששירת במשך כ-30 שנה כבוחן תנועה, בוחן תאונות דרכים ותובע באגף התנועה במשטרה.

הדו"ח שחיבר קובע, בסבירות גבוהה, כי התאונה נגרמה לאחר שרכבם של הבלשים סטה לכיוון המכונית הנמלטת, נגח אותה, ובין שני כלי הרכב אירעה התנגשות.

החוקר, הגיע לזירה שעות ספורות לאחר התאונה. חוות הדעת שחיבר מתפרסת על פני כ-50 עמודים, וכוללת תמונות מהזירה, שרטוטים ותרשימים המתארים כיתד התרחשה ההתנגשות הקטלנית.

לטענת החוקר, הרכב של הצעירים לא סטה שמאלה במהלך הנסיעה - בניגוד לטענות השוטרים כפי שפורסם, כמו כן הוא כותב כי לא נמצאו סימני בלימה על הכביש, כך שהתאונה, לדבריו, התרחשה תוך כדי נסיעה של שתי המכוניות.

בנוסף הוא מציין כי הרכב שבו נסעו הצעירים התהפך פעמיים בעקבות ההתנגשות.

חוות הדעת הוגשה למח"ש בידי עו"ד מנשה יאדו מארגון 'חוננו' מטעמה של משפחת סנדק, שכזכור, הגישה תלונה למח"ש נגד השוטרים המעורבים.

בחקירתם במח"ש טענו השוטרים כי אכן הייתה התנגשות אך היא נגרמה, לטענתם, משום שרכב הצעירים סטה מהנתיב.

אמש נמשכה המחאה על מותו של אהוביה סנדק ז"ל, בנקודות רבות ברחבי הארץ. המוחים דרשו להקים ועדת חקירה חיצונית שתחקור את התנהלות ימ"ר ש"י ואת הרג הנער.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר