"ה'טראמפיזם' הסתיים"

רוחאני: "עוד כמה ימים העבריין טראמפ מת"

באיראן ממשיכים לאיים: במלאות שנה לחיסולו של מפקד כוח קודס, קאסם סולימאני, הבטיח נשיא איראן חסן רוחאני בנאום בקבינט האיראני - לנקום בארצות הברית על החיסול (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הנשיא רוחאני נואם (צילום: Shutterstock)

נשיא איראן חסן רוחאני הבטיח בסוף השבוע שבתוך כמה ימים נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ימות, כך מדווח האתר הנשיאותי האיראני כשהוא מצטט קטעים מנאומו של רוחאני בפני הקבינט.

את הדברים, שתורגמו לאנגלית באתר הנשיאותי, אמר נשיא איראן חסן רוחאני במלאות שנה לחיסולו של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס. באיראן עורכים אירועי זיכרון, ובהם, כמיטב המסורת, מאיימים על ארצות הברית ועל הנשיא טראמפ שאישר את החיסול.

על פי רוחאני, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו הינם "האחראים המרכזיים לפשע הזה". לדבריו בקבינט, "אחת ההשפעות של המעשה המטופש והמחפיר הזה הייתה שה'טראמפיזם' הסתיים, ותוך מספר ימים חייו של העבריין הזה יסתיימו, והוא ילך לפח האשפה של ההיסטוריה".

"אנחנו מאוד שמחים על כך, ואנחנו מאמינים שבתקופה שאחרי טראמפ יהיו תנאים טובים יותר ליציבות אזורית ועולמית", אמר רוחאני.

כמובן אין זה האיום הראשון שמפריחה איראן בקשר לחיסול סולימאני. באיראן הבטיחו "מלחמה", אמרו שינקמו "חזק ועוצמתי", ואף פרסמו מיד לאחר החיסול סרטון הדמייה בו נראית התנקשות בחייו של טראמפ.

סרטון האיום האיראני (צילום: מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר