פגע וברח

טרגדיה בברוקלין: פעוט חרדי נהרג בתאונה

תאונת דרכים קטלנית ברחובות החרדיים של בורו פארק: שני ילדים ממשפחות חרדיות נפגעו מרכב • אחד מהם, בן 4, נהרג ורעהו אושפז בביה"ח במצב קשה; הנהג הפוגע נתפס (חרדי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

תאונת דרכים קטלנית, שאירעה בשעות האחרונות (שני) ברחובות השכונה החרדית בורו פארק, גבתה את חייו של יושי (יהושע) בלאבון, בן 4.

לפי דיווח באתר BoroPark24, רכב מסוג מיניוואן פגע ישירות בשני ילדים, מול חיידר 'בנסונהורסט' שבפינת הרחוב ה-67 והשדרה ה-20 בבורו פארק, השכונה החרדית של רובע ברוקלין בניו יורק. על פי עדי ראייה, התאונה אירעה בזמן שהילדים ירדו מההסעה שלהם בדרכם לתלמוד התורה.

הנהג הפוגע נטש את הזירה המדממת - אך לאחר שבמשטרת ניו יורק ערכו חיפושים אחריו הוא החליט לשוב לזירה ולהסגיר את עצמו.

מתנדבים שמיהרו להגיע לזירה, גילו כי הקורבן הוא פעוט כבן 5, שהיה ללא רוח חיים, וככל הנראה נהרג במקום. בנוסף, יוסף בירנבוים בן ה-5 ספג פציעות קשות והועבר לבית החולים המקומי 'מיימונידיס'. שני הילדים הם תושבי סטאטן איילנד בניו יורק.

בנוסף, מצויים בשעה זו בזירה מתנדבי 'חסד של אמת' ו'מתעסקים', במטרה לוודא את השמירה על כבוד המת.

בורו פארק: תיעוד של רגעי תאונה מתוך הרכב (מצלמת רכב)

יצוין, כי עניין בטיחות הילדים בהסעות למוסדות החינוך גדול מאוד באזור זה, בו כבר אירעו כמה וכמה אסונות, כאשר נהגים עקפו רכבים להסעת תלמידים, ונסעו במהירות או על מדרכות. מדי תקופה שומעים על ילדים ומבוגרים שנהרגים או נפצעים קשה בתאונות בשכונה.

האופי הסוער של בורו פארק, הצפיפות והפקקים עושים את שלהם, אבל לעיתים ניתן לראות גם מקרים שרק בנס מסתיימים ללא נפגעים בנפש.

יוזכר כי כפי שדיווחנו בכיכר השבת, בשכונה נערך קורס לאימהות שבו למדו כיצד להגן על ילדיהם כשהם עולים לרכב ההסעות ויורדים ממנו - וחשופים לסכנות הכביש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר