"לטובת תלמידינו"

כך ישמרו על חדר האוכל ב-770 מכניסת זרים

להנהלת ישיבת תומכי תמימים בקראון הייטס נמאס מסועדים שאינם תלמידי הישיבה שנהנים מארוחות בחדר האוכל, והוחלט על דלת מתכת מסתובבת - בדומה למקוואות (אנ"ש)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

בהנהלת הישיבה החב"דית ב-770 'תומכי תמימים', החליטו על צעד שישמור על חדר האוכל הישיבתי מכניסת זרים שאינם תלמידי הישיבה.

ישיבת תומכי תמימים היתה סגורה למשך שלושה חודשים בתחילת הקיץ, אך מאז נפתחה בחזרה נחשפו התלמידים לבעיה: עוברי אורח או סתם סועדים שאינם תלמידי הישיבה, שמגיעים ונהנים מן הארוחות חינם אין כסף.

לפי דיווח באתר COL Live, הדבר גורם לכך שפעמים רבות לא נותר מספיק אוכל לתלמידים שמשלמים על כך מחירים גבוהים. סביר להניח שהגעת עשרות זרים לישיבה בכל ארוחה, יש בה גם סיכון רוחני - ואף בריאותי, בתקופת הקורונה.

בשל כך הוחלט בהנהלת הישיבה להתקין בכניסה לחדר האוכל דלת מתכת מסתובבת, מן הסוג שמוכר לנו ממקוואות, וכזו שמאפשרת רק לאדם אחד להיכנס בכל פעם. כך מקווים לנטר את זרימת הסועדים פנימה' כאשר הכניסה תתאפשר אך ורק לתלמידים.

במודעה שמיועדת לתלמידי הישיבה, כותבים רבני הישיבה כי ההתקנה באה "כהמשך לכל המאמצים שהשקענו לאחרונה כדי לשפר את חדר האוכל, וכל זה הוא אך ורק לטובת תלמידינו".

הנימוק הוא, "כידוע וכפי שנראה במוחש, בכל יום באים לחדר האוכל עשרות וכו' (ה'וכו'' במקור, י"נ), אשר אינם תלמידים רשמיים בישיבתנו, דבר שגורם הרבה פעמים שתלמידי ישיבתנו אינם מקבלים מה שמגיע להם", כתבו מנהלי הישיבה.

על ההחלטה חתומים ראש הישיבה, הרב זלמן לבקובסקי; משפיע הישיבה, הרב שלמה זרחי; מנהל הישיבה, הרב מאיר גלוקובסקי.

יוזכר כי לפני כשנה וחצי, חדר האוכל של הישיבה נסגר כליל בשל הוראת משרד הבריאות, לאחר בעיות היגיינה במקום.

תלמידי הישיבה מחפשים מזון לאחר שחדר האוכל נסגר (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר