שני הרוגים בכבישים

נעצר לבדיקה, נמלט מהרכב ונדרס למוות

נהג רכב פרטי שנעצר לבדיקה משטרתית בכביש 75, נמלט מהרכב בריצה - אך נפגע על-ידי מכונית בנתיב הנגדי, ומותו נקבע במקום; בחיפה, רוכב אופנוע התנגש בתחנת אוטובוס ונהרג (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה אמש (שלישי) לקראת חצות רכב פרטי לבדיקה, בכביש 75. נהג הרכב, נמלט ותוך כדי שחצה את הכביש, נדרס למוות.

השוטרים, ביקשו לבדוק את הנהג, ככל הנראה לאחר שהבחינו כי הוא נוהג ברכב עם לוחיות רישוי מזויפות.

עם עצירת הרכב בשולי הכביש, הנהג, פתח את הדלת ונמלט בריצה. בעודו חוצה את הכביש, רכב שהגיע בנתיב הנגדי, פגע בו והוא נהרג במקום.

במשטרה מנסים לגלות את זהותו של הנהג שנדרס למוות, שכן הוא לא נשא עליו מסמכים מזהים. לפי הערכות, מדובר בשוהה בלתי חוקי.

מהמשטרה נמסר כי "נהג רכב פרטי שנהג ברכב עם לוחיות רישוי מזויפות, בכביש 75 נעצר לבדיקה על ידי שוטרים. עם עצירת הרכב בשולי הכביש הנהג פתח את הדלת וניסה להימלט תוך שהוא חוצה את הכביש בריצה. רכב שעבר בנתיב הנגדי פגע בנהג, וצוות רפואי שהגיע למקום קבע את מותו. כוחות המשטרה מנסים לגלות את זהות ההרוג שלא נשא עליו מסמכים מזהים".

פרמדיק מד"א מאור אטדגי סיפר: "הפצוע שכב על הכביש בסמוך לרכב עם סימני פגיעה קשים בחלקו הקדמי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

בנוסף, צעיר כבן 20 שרכב על אופנוע בחיפה, נהרג, לאחר שהתנגש בתחנת אוטובוס. רוכב האופנוע נמצא במרחק של כעשרה מטרים ממקום התאונה בעוד קיר הזכוכית של התחנה היה מנופץ לחלוטין והאונוע היה מעוך.

רוכב האופנוע סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק ומותו נקבע בבית החולים רמב"ם.

פאראמדיק מד"א ארי יולס וחובש בכיר במד"א עודד גולן, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה, הזכוכית של תחנת האוטובוס הייתה מנופצת ובסמוך היה אופנוע מעוך, במרחק של כ-10 מטר על שפת המדרכה, שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה והיה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי, העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו בדחיפות תוך פעולות החייאה, לבית החולים, שם נקבע מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר