לקראת הסגר

נתניהו: "מבקש לכבד את הסגר, פועל להבאת חיסונים נוספים"

רה"מ נשא דברים במתחם חיסוני "מאוחדת" בירושלים, וקרא לכלל הציבור לשמור על ההנחיות, בלי לפנות לחברה מסוימת * נתניהו: "נוכל לפתוח את המשק מהר יותר מכל מדינה אחרת בעולם" (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
רה"מ בדבריו, היום (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו )

בין חיסון לסגר: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (רביעי), למתחם החיסונים של "מאוחדת" בירושלים, ונשא דברים לציבור, יממה וחצי לפני כניסת הסגר המהודק לתוקפו.

"מתכוונים לחסן את כל אוכלוסיית ישראל בחודשים הקרובים, אבל כרגע אנחנו מכניסים את כולנו לסגר הדוק בשבועיים הקרובים משום שאנחנו מנהלים את עצמנו בשני מירוצים - מול המוטציה הבריטית ומול הגברת החיסונים", אמר נתניהו בביקור שאליו הצטרף גם שר הבריאות יולי אדלשטיין.

לאחר הודעת משרד הבריאות, כי כ-100,000 חיסוני חברת "מודרנה" יגיעו לקראת סוף השבוע, חידד נתניהו: "אנחנו עושים כל מאמץ להביא עוד חיסונים, ואני פועל בזה אפילו בשעות האחרונות. אם נצליח בע"ה, נוכל לפתוח את המשק מהר יותר מכל מדינה אחרת בעולם".

ראש הממשלה התייחס לדיווחים, כי בחברה החרדית שוקלים לפתוח את מוסדות הלימוד החרדיים, לפני ההבהרה שיצאה מבית הגר"ח קנייבסקי וברקע דבריו החריפים של יו"ר 'ימינה' בנט נגד דרעי וליצמן: "מבקש לכבד את הסגר. אם כולנו נשמור על הכללים המגיפה הזו יורדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר