מיליוני חיסונים בדרך

נתניהו: חיסוני מודרנה יגיעו כבר מחר • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נתניהו, מעדכן הערב כי החיסונים של 'מודרנה', יגיעו כבר מחר לישראל והתחייב כי הוא עמל להביא כבר בקרוב עוד מיליוני חיסונים • צפו בדבריו (ארץ)

בנימין נתניהו (צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, בישר הערב (רביעי) לתושבי ישראל, כי החיסונים של חברת מודרנה, יגיעו כבר מחר לישראל.

נתניהו פתח את דבריו ואמר: " לפני ימים אחדים שוחחתי עם מנכ"ל חברת מודרנה - המייצרת חיסונים, סטפן בנסל".

"מחר אמור להגיע לישראל המשלוח הראשון של חברת מודרנה, אנחנו ניתן את החיסונים הללו לאנשים שלא יכולים להגיע לקופות החולים מסיבה כזו או אחרת והם אינם יכולים להגיע לאתר ההזרקה".

"זה המשלוח הראשון של מודרנה ויהיו עוד משלוחים של החברה. במקביל אני עובד להביא עוד מיליוני חיסונים מעוד מקומות אחרים, העיקר שכבר נצא מהקורונה".

לחיסון של מודרנה תועלת על החיסון של פייזר, איתו כבר חיסנו למעלה ממיליון ושלוש מאות אלף ישראלים, בשל אורך חיי המדף שלו. החיסון של פייזר בתוקף ל-5 ימים, בעוד החיסון של מודרנה יכול להחזיק חודש.

חברת התרופות מודרנה הפתיעה אתמול בהודעה כי ישראל אישרה את החיסון שלה והמשלוח הראשון יוקדם ויגיע עוד החודש לישראל.

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס לכך ואמר: "לנו לא ידוע שום דבר על ההקדמה של החיסונים של מודרנה. אנחנו מצפים לבואם, אך לצערי רק בעוד חודשיים נראה את המשלוחים".

בסופו של דבר, מתברר כי המשלוח הראשון של מודרנה לישראל תנחת בארץ עוד השבוע, ביום חמישי ככל הנראה, עם תכולה של מאה אלף מנות.

לפי ההסכם הראשוני של ישראל עם מודרנה, החברה הייתה אמורה לספק 2 מיליון מנות חיסון. ההסכם עודכן ושולש, ולאורך השנה הלועזית הנוכחית, מודרנה תשלח לא פחות מ-6 מיליון מנות לארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר