ל-12 שעות

טוויטר חסמה את חשבונו האישי של טראמפ

הרשתות החברתיות, טוויטר ופייסבוק, הודיעו כי החליטו לחסום למשך 12 שעות את חשבונו האישי של נשיא ארצות הברית היוצא, דונלד טראמפ, שהצדיק את התפרעות תומכיו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: טוויטר)

הרשתות החברתיות, טוויטר ופייסבוק, הודיעו הלילה (חמישי) כי החליטו לחסום למשך 12 שעות את חשבונו האישי של נשיא ארצות הברית היוצא, דונלד טראמפ, שהצדיק את התפרעות תומכיו בקפיטול.

בהודעה שמסרה טוויטר נאמר כי: "כתוצאה מהמצב האלים והמתמשך בוושינגטון הבירה, נדרשנו להסיר שלושה ציוצים של דונלד טראמפ אשר פורסמו מוקדם יותר היום בגין הפרות חוזרות ונשנות של מדיניות האינטגרציה האזרחית שלנו.

"המשמעות היא שהחשבון של טראמפ יינעל למשך 12 שעות לאחר הסרת ציוצים אלה. אם הציוצים לא יוסרו, החשבון יישאר נעול".

הסרטון שהוסר

באחד הציוצים שהובילו לחסימתו, כתב טראמפ והצדיק את ההתפרעויות בקפיטול: "אלו הדברים והאירועים שקורים כאשר ניצחון כה סוחף ומקודש נלקח ללא גינונים ובצורה אכזרית מפטריוטים שהתייחסו אליהם בצורה רעה ולא הוגנת זמן רב כל כך. לכו הביתה באהבה ובשלום. זכרו את היום זה לעד!".

בסרטון אחר שהעלה טראמפ, שגם הוא הוסתר, אמר טראמפ: "אני יודע כמה אתם כואבים – היה לנו בחירות שנגנבו מאיתנו, וכולם יודעים שזה היה ניצחון מוחץ. אבל הגיע הזמן – תלכו הביתה עכשיו. אנחנו חייבים שיהיה שלווה, חוק וסדר, ולכבד את כל מערכות אכיפת החוק. אנחנו לא רוצים שאנשים ייפצעו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר