מקצוע מכובד ומתגמל? בואו להגשים חלום!

כל תפקיד שתרצה. כל מקצוע שתבחר. כל עבודה שתחלום: ארגון חברים פותח דלת לעולם התעסוקה עם ניסיון בתחומים שהכי מדברים אליך והטבות בלעדיות • אל תפספס (מקודם)

תשובצו לתפקיד עליו תמיד חלמתם, ובמקביל תקבלו הכשרה מקצועית רלוונטית (צילום: באדיבות המצלם | יח"צ)

יציאה לשוק התעסוקה היא שלב קריטי מאוד בחיים של כל אחד, ומלווים אותה דילמות והתלבטויות רבות וכבדות. עכשיו גם אתה ניצב בצומת הדרכים הקריטי הזה וחש מבולבל.

אתה זקוק להכנסה מיידית בכל חודש, אבל מבין שבשביל זה צריך ניסיון תעסוקתי משמעותי.

לרשות השירות הלאומי אזרחי בשיתוף ארגון חברים יש בשורה אדירה עבורך! גם מלגת קיום עד 4,000 שקלים לחודש, גם הכשרה וניסיון במגוון מקצועות ותחומים שיסייעו לכם להשתלב בשוק התעסוקה בקלות ובתנאים אידיאלים.

איך זה עובד בפועל? ארגון 'חברים' מזמין אותך לבחור במסלול התנדבות באחד מגופי הממשל, הביטחון והחירום הנחשבים במדינה. רשימה חלקית: מד"א. משטרה. כבאות והצלה. שב"כ. מוסד. רשות המיסים. שב"ס. המשרד לביטחון פנים. ארכיון המדינה. איחוד הצלה. משרד הבריאות. עיריית ירושלים. בית החולים שיבא – ועוד מוסדות וגופים רבים.

בהתאם לבחירה שלכם אתם תשובצו לתפקיד עליו תמיד חלמתם, ובמקביל תקבלו הכשרה מקצועית רלוונטית. עם סיום השירות תוכלו לצאת לשוק התעסוקה עם ניסיון מוכח שיהיה שווה לכם הרבה כסף.

ומה בנוגע לתקופת השירות עצמה? בהתאם לסטטוס שלכם ולתפקיד אותו אתם ממלאים, תוכלו להנות ממלגה חודשית של עד כ-4,000 ₪, נסיעות חינם בתח"צ, מענק ופיקדון בסיום של עד 23,000 ₪ ועוד הטבות נוספות.

רוצים לשמוע עוד? הכנסו לכאן המצורף ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר