המשטרה חוקרת

הלם: באמצע התפילה, הגר"י זילברשטיין נשדד

אדם שעקב אחרי הגר"י זילברשטיין, וגילה היכן מניח את כספי התרומות ל'כולל' שבראשותו, ניצל את תפילת 'שמונה-עשרה' של מנחה, חדר לקפסולה של הרב בעזרת הנשים ושדד (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ו בטבת תשפ"א | 10.01.21
(צילום: שוקי לרר)

הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורהורבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, נשדד בצהריים (ראשון) בעת שהתפלל מנחה, ב'כולל' שבנשיאותו בעיר חולון.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בעקבות גילו ועברו הרפואי של הרב, הוא שהה בקפסולה מיוחדת שנבנתה עבורו, ב'עזרת הנשים' שבבית הכנסת, כדי לשמור על בריאותו נוכח מגפת הקורונה.

הגר"י זילברשטיין, בקריאה להתפלל על המגפה. ארכיון (באדיבות המצלם)

ברגע מסוים, באמצע תפילת 'שמונה עשרה' של מנחה, נכנס למקום אדם מעורער המוכר לתושבי השכונה, פתח את התיק האישי של הרב וגנב משם כסף.

היו אלו עשרות אלפי שקלים שהרב התרים עבור ה'כולל', ובסיום התפילה, כשהתברר שהם אינם, הוזעקו למקום שוטרים שפתחו בסריקות אחר הגנב.

בהתערבותו של הרב נפתלי הלפרין, רכז ההלכה ב'איחוד הצלה' ומקורבו של הגר"י, עורבו במקרה גם חברים בסגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל.

"הרב לא נפגע פיזית", מספר אחד מעוזריו ל'כיכר השבת'. "הגנב שדד את התיק וברח, כנראה אחרי שעקב איפה הוא שומר את הכסף של התרומות, וחיכה לשעת כושר שהרב לא ישים לב".

גבאו של הגר"י זילברשטיין מוסיף: "אנחנו מקווים שהמשטרה תתפוס את הנרקומן הזה, שמוכר לכל תושבי האזור".

ממ''ר דן נצ''מ מומי בוריה, בכלל בחולון. ארכיון (באדיבות המצלם)
ממ"ר דן נצ"מ מומי בוריה, בכלל בחולון. ארכיון (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר