איפה הכסף?

נעצר הגנב ששדד את הגאון רבי יצחק זילברשטיין

השודד מחולון, ששדד את הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר המועצת ורבה של שכונת רמת אלחנן, נעצר סמוך לחצות הלילה, אך התיק עם עשרות אלפי השקלים - נעלם. מעצרו יוארך? (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בטבת תשפ"א | 11.01.21
הגאון רבי יצחק זילברשטיין (צילום: אלי קובין)

השודד מחולון, ששדד אמש (ראשון) את הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה ורבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, נעצר סמוך לחצות הלילה. בבית המשפט ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

כזכור, בעקבות גילו ועברו הרפואי של הרב, הוא שהה בקפסולה מיוחדת שנבנתה עבורו, ב'עזרת הנשים' שבכולל 'בית דוד' שבנשיאותו בחולון, כדי לשמור על בריאותו נוכח מגפת הקורונה.

בשלב מסוים, באמצע תפילת 'שמונה עשרה' של מנחה, נכנס למקום אדם מעורער בנפשו המוכר לתושבי השכונה, פתח את התיק האישי של הרב וגנב משם עשרות אלפי שקלים שהרב התרים עבור ה'כולל'.

שוטרים שהוזעקו לזירה פתחו בסריקות אחר הגנב, שזהותו היתה ידועה ומעשיו המלאים תועדו במצלמות האבטחה, ואמש, סמוך לחצות הלילה, כאמור, נעצר השודד, אך ללא סכום הכסף הגדול והמשטרה עדיין פועלת לאתר את התיק עם הכסף.

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה פתחה אתמול בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל על אדם שנכנס לבית כנסת בחולון וגנב, מתוך תיק של רב, עשרות אלפי שקלים שיועדו לתרומות לנזקקים. בעקבות פעולות חקירה מהירות חשפו השוטרים את זהותו של חשוד במעשה, תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו, ואמש הם איתרו אותו בבת ים ועצרו אותו.

"היום, בהתאם להתפתחות החקירה וממצאיה, תבקש המשטרה מבית משפט השלום בתל אביב, להאריך את מעצרו".

גורם בכיר שהיה מעורב בחקירת האירוע אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "מדובר באדם שהיה מגיע מידי פעם אל הרב זילברשטיין והרב ברוב חסדיו היה מרחם עליו ומסייע לו כספית, עקב כך, הוא ידע היכן הרב מניח את הכסף".

לדבריו: "אתמול בשעות הצהריים אותו אדם הגיע שוב ל'כולל' וביקש להיפגש עם הרב דחוף, הוא שאל שוב ושוב היכן הרב נמצא. לאחר מכן הוא עלה אל הרב שהיה לבדו בעזרת נשים, וכשהרב היה בתפילת שמונה עשרה הוא ניגש למקום ששם היה מונח הכסף, לקח את זה ונמלט".

לדבריו: "יש למשטרה קצה חוט היכן נמצא הכסף, זה כסף שהתקבל כתרומה לאברכים והיה מיועד לחלוקה בימים אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר