"התקפייק לב"

הפייק ניוז של נתניהו: מה קרה למשה גפני?

ראש הממשלה הצהיר פומבית כי יו"ר דגל התורה עבר התקף לב ואושפז בבית החולים, אך בהמשך הבהיר כי טעה: "הוא סך הכל קיבל חיסון. זה הכל ב"ה" • הדובר ירח טוקר תקף (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הדיווחים השונים סביב מצבו הרפואי של יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני הגיעו לשיא בהצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בעת שנשא דברים במתחם חלוקת חיסוני קורונה בעיר אשדוד הצהריים (שלישי) אמר נתניהו: "ח"כ משה גפני לקה בהתקף לב ונמצא עכשיו בטיפול רפואי. מתפללים לשלומו ולבריאותו".

בסיום דבריו, אחרי שקיבל עדכון, מיהר נתניהו להבהיר: "הוא סך הכל קיבל חיסון, זה הכל ב"ה. אני שמח לתקן את זה. זה פייק ניוז וטוב שכך".

בהמשך שוחח ראש הממשלה עם גפני ואמר לו: "עדיפה מבוכה שלי מאשר מחלה שלך. לפחות כולם עכשיו יידעו שאתה בריא!".

הדובר, ירח טוקר, צייץ בטוויטר בתגובה לדברי נתניהו, לפני ההבהרה כי "לא היה התקף לב, כי אין התקף לב". אחרי ההברה כתב בהומור: "בקיצור: התקפייק לב".

טוקר תקף: "איך אתם שמוציאים שמועות על בנאדם במצב קשה לא בודקים לפחות? אין לכם מינימום של מצפון? משפחה ילדים נכדים צריכים לקבל שמועות הזויות שכאלו?".

מוקדם יותר היום דווח ב'כיכר השבת' כי גפני אושפז בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק, חמשה חודשים לאחר שאושפז בשל אירוע לבבי שעבר.

גורם בלשכתו אמר ל'כיכר השבת' כי לא מדובר באירוע דרמטי אלא בטיפול רפואי מתוכנן מראש. במקביל, צפוי גפני לעבור היום את החיסון השני לקורונה.

שמו לתפילה: משה רפאל בן חווה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר