פרסום ראשון

שוחרר החשוד בגניבת הכסף מהגר"י זילברשטיין

"הסיבה היחידה שהגיעו אליו, היא שאותו רב מכיר אותו ואת ההיסטוריה שלו והסיקו מזה שהוא ביצע את הגניבה"; השופט שוכנע, ושחרר ממעצר את החשוד בגניבה ב'עזרת הנשים' (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הגר"י זילברשטיין (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: שופט בית משפט השלום בתל אביב שחרר ממעצר את החשוד בגניבת 50,000 השקלים מתיקו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין, בעת שהתפלל 'שמונה-עשרה' בקפסולה שנבנתה עבורו בעזרת הנשים של הכולל בחולון.

תחילה נציג המשטרה בדיון, רס"ר ניר מלכה, ביקש להותירו במעצר, ופירט: "החשוד, הנוהג להגיע למקום כשי לקבל מלגות וסיוע, הגיע באותו יום על מנת לעשות כן, עלה למעלה להמתין לרב ו - ככל שעולה מהתיק - ניצל חלון של שעת כושר, נכנס למקום וביצע את הגניבה".

מנגד, סנגורו של בן ה-51 מבת ים, עו"ד חגואל, אמר: "אני מבקש לשחרר אותו, כי אין חשד סביר. המשטרה מבקשת להאריך את המעצר רק בשביל פוליגרף...".

"טענו מהרגע הראשון, כי הסיבה היחידה שהגיעו אליו היא כי אותו רב מכיר אותו ואת ההיסטוריה שלו, והסיקו מזה שהוא ביצע את הגניבה. אבל מעבר לזה - כלום. בא אליו הביתה ולא תפסו כלום".

מתברר, כך לטענתו, כי כאשר החשוד עזב את המקום לא פנו אליו. "רק כשהבחינו שחסר, אמרו' מי היה פה; אה, הוא בא לבקש עזרה, אז זה הוא הגנב'. מאז בחשד לא התחזק ולא התעצם, והדברים מדברים בעד עצמם".

בתום שמיעת טיעוני שני הצדדים, סיכם השופט שמואל מלמד, כי "מעיון בתיק החקירה עולה כי פעולת החקירה המרכזית בוצעה, והחשד הסביר לא התחזק. בנסיבות אלה אני מוצא, אפוא, כי ניתן להסתפק במקרה זה בחלופת מעצר הולמת", ושחרר את החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים.

במקביל, במשטרת ישראל ממשיכים לנסות ולאתר את מקום הכסף, עשרות אלפי השקלים שהינם כספי תרומות לצדקה, שהיו בתיקו של חבר מועצת גדולי התורה הגר"י זילברשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר