ח"כי המשותפת עוכבו

מהומות בנצרת בעקבות ביקורו של נתניהו

עשרה ממפגיני השמאל נעצרו בנצרת לאחר שהגיעו לעיר כדי להפגין נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שבא לסיור בחירות בעיר. המשטרה הדפה את המפגינים, שטענו לאלימות (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מוחמד חליליה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו יבקר היום (רביעי), בקופת חולים בנצרת ברקע הצהרה פוליטית שראש העיר צפוי למסור במעמד ראש הממשלה והמשטרה נערכת לעימותים במקום עם מפגיני השמאל שהגיעו למקום כדי להפגין נגדו.

אנשי ה"דגלים השחורים" טוענים כי נתניהו מנצל את הביקור כדי לגרוף קולות במגזר הערבי, אל מפגיני השמאל הצטרפו גם חברי כנסת בעבר ובהווה מהמגזר הערבי שהגיעו כדי להפגין נגד נתניהו.

במהלך ההפגנה השוטרים דחפו בכוח את המפגינים והרחיקו אותם מהאזור לטענת המפגינים תוך כדי אלימות קשה. הביקור של נתניהו בעיר מתעכב בעקבות ההפגנה.

יו"ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, אמר על ביקור נתניהו בנצרת: "הבריחה הגדולה של נתניהו ממשפט הביאה אותו לנצרת בניסיון נוסף לפלג את החברה הערבית ולחלק אותנו לטובים ורעים. היה בזה משהו מעורר רחמים אם לא היה מביא אתו כוחות משטרה עצומים שמרביצים למפגינים ועיתונאים. אם ככה נראים ניסיונות הפיוס שלך עדיף שתשאר בבית".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר, טרם הגעתו של רוה"מ לביקור בעיר נצרת, החלה מחאה של עשרות תושבים במקום, המוחים מנעו מהשוטרים להקים את מחסומי האבטחה לביקור, לא נענו לקריאות השוטרים והחלו להתעמת עם השוטרים. 10 עוכבו לתחנת המשטרה והביקור מתקיים כסדרו כמו גם המחאה שמתקיימת אף היא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר