הקרב בימין

שקד: סמוטריץ' עזב בגלל ויכוח על מקומות, לא אידאולוגיה

ח"כ איילת שקד תוקפת את החלטת ח"כ בצלאל סמוטריץ', לפרוש מסיעת 'ימינה' ומדגיש כי מדובר במאבק על כיסאות בלבד • במקביל, מצהירה שלא יהיה חיבור עם סער: "חלק מהכישלון" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: הלל רוזבנרג)

ח"כ איילת שקד תוקפת את החלטת חברה לשעבר, ח"כ בצלאל סמוטריץ', לפרוש מ'ימינה' ולהקים את מפלגת 'הציונות הדתית'. עם זאת היא הדגישה כי לא מדובר במחלוקת אידאולוגית אלא על מקומות בעשירייה הראשונה. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריה: "היה איזה ויכוח על מספר מקומות בעשירייה הראשונה. אני חושבת שהפיצול הזה שבצלאל יוצא זה עוול כלפי הציבור שלנו בראש ובראשונה, אין פה סיבה אידיאולוגית. עבדנו ביחד מאוד מאוד טוב בשנים האחרונות, למעשה מאז 2015, צר לי שזה קרה".

יש עוד סיבות מלבד משחק כיסאות?

"לא, לא, אין סיבות. לכן אני אומרת שצר לי שזה קרה, לא מגיע לציבור שלנו. לציבור שלנו הייתה מפלגה טובה ומגובשת עד לפני שבוע. ובעיניי העובדה שסמוטריץ' פיצל את הציונות הדתית הוא דבר שחבל מאוד".

יש סיכוי שנפתלי בנט וגדעון סער ירוצו יחד?

"לא, אין. צריך להבין שהמפלגה של גדעון סער - כל החברים בה הם היו חלק ממשלת הכישלון של נתניהו, הם ברחו מהפינה שניה לפני שהיא טובעת, אנחנו מפלגה אחרת שהייתה באופוזיציה ונלחמה בכישלונות של הממשלה הקודמת. בנט מתאים יותר לנהל את מדינת ישראל, תגיד לי דבר אחד שסער עשה במשבר האחרון של הקורונה".

אולי הסיבה שלא תרוצו יחד עם סער, כי הוא מחרים את נתניהו ואתם מכשירים

"קודם כל אנחנו לא מתכוונים להחרים מיליון מצביעי ליכוד, מכל רחבי הארץ. הייתי היום בקריית מלאכי בדרום, כן יש שם הרבה מצביעי ליכוד, למה שנחרים אותם? אנחנו מתנגדים לשיח החרמות הזה, השיח הזה יוביל אותנו למערכת בחירות שנייה ושלישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר