"מכיר את נתניהו"

הקרב על הקול הערבי: ח"כ אחמד טיבי באולפן 'כיכר השבת'

הבחירות הרביעיות; הניסיון של נתניהו להשיג את הקול הערבי; הפיצול ברשימה המשותפת ושיתוף הפעולה עם משה גפני ואריה דרעי • ח"כ אחמד טיבי בריאיון לישי כהן • צפו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

בבחירות 2015 ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הקדיש את קמפיין הבחירות למאבק מול הרשימה הערבית המשותפת, ביום הבחירות יצא נתניהו עם ההתבטאות 'הערבים נוהרים לבחירות'. בבחירות 2021, נתניהו משנה את הגישה, מתנצל ומבקש מהערבים להצביע למחל.

יו"ר סיעת הרשימה המשותפת, ח"כ אחמד טיבי, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת', לדבר על המאבק מול נתניהו, נתניהו שהוא מכיר, שיתוף הפעולה עם הסיעות החרדיות וההסתה של אביגדור ליברמן נגד הערבים והחרדים. צפו בראיון המלא.

במהלך הריאיון התבטא טיבי: "לאחרונה ביבי משתמש בשפה הערבית, גם בפוסטים וגם בניסיון לבטא מילים בערבית. האיש שנימך ופגע במעמד השפה הערבית באמצעות חוק הלאום.

ועדיין, אחמד טיבי, איזה בנימין נתניהו אתה מעדיף? זה שזועק ב-2015 הערבים נוהרים לקלפיות או זה של 2021 שמתחנן לקבל את הקול הערבי?

"אני רוצה את בנימין נתניהו האמיתי שלא עושה מניפולציות וספינים של בחירות. אני חושב שאני יודע מה בנימין נתניהו האמיתי, מה שהזכרתי לך עכשיו. עוד חודשיים יש בחירות, ואני מעריך שמפה עד הבחירות עם נתניהו ייאלץ ללכת עם ג'לביה ולקרוא לעצמו חאג' אבו יאיר הוא יעשה זאת. הוא רוצה לרקוד ברחובות עם הערבים. פעם הוא אמר הערבים נוהרים לקלפיות, שלטון הליכוד בסכנה.

"אני חושב שאני מכיר את בנימין נתניהו, אנחנו מכירים אותו. אני מקווה שהוא לא יבחר".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר