בלב מודיעין

האיכון הסלולרי גילה, והחשוד כמחבל נעצר

הדרמה החלה, כאשר התקבל מידע מודיעיני, שהוגדר כ'התרעה חמה', על אדם שהצהיר כי ברצונו להוציא לפועל פיגוע רצחני בירושלים; כך היא הסתיימה, בלב מודיעין (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

פלסטיני נעצר היום (חמישי) בעיר מודיעין, בחשד כי היה בכוונתו לבצע פיגוע טרור. בשעה זו הוא נחקר במשטרה, ובהמשך יועבר ככל הנראה לידי שירות הביטחון הכללי.

הדרמה החלה, כאשר התקבל מידע מודיעיני, שהוגדר כ'התרעה חמה', על אדם שהצהיר כי ברצונו להוציא לפועל פיגוע רצחני בירושלים.

בדיקה מהירה גילתה, באמצעות איכון שנערך לטלפון הסלולרי שברשות החשוד, כי הוא שוהה בעיר מודיעין, משם תכנן כאמור לצאת לכיוון הבירה כדי לבצע את זממו.

בעקבות כך נפרסו במודיעין ובסביבותיה כוחות משטרה גדולים, כאשר חלקם הופרד על סריקות מדוקדקות בשכונת נופים בעיר ובאזורים הסמוכים לה - שם אוכן הטלפון.

הפעולות המהירות של המשטרה הובילו לאיתורו ולמעצרו של הפלסטיני החשוד, ול'כיכר השבת' נודע כי הוא שוהה כעת בתחנת המשטרה במודיעין, משם יועבר בהמשך לידי השב"כ, במידת הצורך.

מדוברות המשטרה נמסר, "בהמשך לפניות כתבים: הסתיימה פעילות מבצעית שהתנהלה בשעות האחרונות במודיעין. לפני זמן קצר אותר ונעצר חשוד לחקירה".

צפו בווידאו

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר