בפגישה דרמטית

נתניהו תועד: "החרדים מצביעים כל מה שאני רוצה"

בשיחה כמעט נואשת שקיים עם נציגי ארגון ה'שולמנים', בניסיון לשכנעם לא להקים מפלגה או לחבור ליריביו, סיפק ראש הממשלה נתניהו ניתוח פוליטי מדהים, לקראת הבחירות (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ונציגי החרדים. ארכיון (צילום: Kobi Gideon/GPO)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשמע מתבטא לאחרונה, בשיחה דרמטית שקיים, כי נציגיו של הציבור החרדי בכנסת ובממשלה ממלאים את כל רצונותיו.

בפגישה מקוונת שערך עם נציגים מארגון 'השולמנים', בניסיון למנוע מהם להקים מפלגה חדשה או לחבור לאחד מיריביו, ניתח נתניהו את המצב הפוליטי, הנוכחי והעתידי.

בתוך דבריו, שנחשפו ב'חדשות 12', אמר ראש הממשלה: "חברי הכנסת שלי (בליכוד) מצביעים כל מה שאני רוצה, החרדים מצביעים כל מה שאני רוצה וסמוטריץ' מצביע כל מה שאני רוצה".

לדברים מיהרה להגיב מפלגתו של יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ'. "הציונות הדתית לא בכיס של אף אחד, והיא תפעל כפי שהיא מאמינה שטוב לעם ישראל בהתאם לערכיה", נכתב בהודעה שהוציאה.

מהמפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, טרם נמסרה התייחסות לדבריו של ראש הממשלה, בהם כאמור הם הוצגו כעושי דברו.

מחאה של ה'שולמנים', אמש (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

בשאר חלקי הפגישה המדוברת, שנמתחה על פני כארבע שעות, תלה נתניהו את כל שגיאותיו הכלכליות בעיני ה'שולמנים' בשותפיו מן העבר, והתנער מכל זיקה לכך.

"אם אתה רוצים באמת לפתור את הבעיות שלכם", התבטא ראש הממשלה, "צריך לתת לי את הקולות שלכם, אבל במסה אדירה, לא בסידור כזה ולא בסידור אחר. לא בדיל כזה ולא בדיל אחר".

נתניהו הוסיף: "יש כחלונים חדשים... ויש גם אחרים. זה הכל משחק. והפקידות, והיועצים המשפטיים... מה, אתם באמת לא מכירים? אני לא יכול, אני עכשיו מוקלט, אני לא יכול להגיד לכם".

כאשר נציגי הארגון שאלו מה יהיה שונה בבחירות האלה, והאם הם יכולים לסמוך עליו, השיב נתניהו: "מי משחק איתכם? אני משחק איתכם? לא שמעתם מילה אחת שאמרתי כאן? אני משחק איתכם? אני מזלזל בכם? אני לא פועל למענכם? אני כמעט הקרבתי את הקריירה הפוליטית שלי פעמיים, 3 פעמים, 4 פעמים, כדי לעזור לכם. אני בא מכם, אני מבין את זה. אני משנה את המדינה בשבילכם. אבל אין לי את הכוח הפוליטי כי אני צריך 61".

"אבל אני מתכוון לשבור את זה", טען ראש הממשלה: "אם יש לי 40 לצורך העניין, 42. זה לא לגמרי תיאורטי, נכון? כי זה היה במשך ארבעה חודשים. אחרי שיצאנו מהקורונה. אפילו אם זה 40, בסדר. ביחד (עם החרדים) זה 56. אם סמוטריץ' הוא איש הכלכלה החופשית והוא עובר - הוא הולך איתי. ואז יש 61".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר