מתיחות בדרום

רקטות שוגרו מרצועת עזה לעבר הים באשדוד; צה"ל תקף

סמוך לשעה 05:00 בבוקר, צה"ל זיהה שני שיגורים מרצועת עזה לעבר אשדוד שנפלו בים • בתגובה, תקף צה"ל מטרות ברצועה: "חמאס נושא באחריות, והוא יישא בהשלכות" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: Nati Shohat/Flash90)

צה"ל זיהה לפנות בוקר (שני) שני שיגורים מרצועת עזה לעבר העיר אשדוד. הרקטות נפלו בים ובשל כך לא הופעלו אזעקות 'צבע אדום בעיר'.

בתגובה, מטוסי קרב של צה"ל תקפו סדנאות לחפירת מנהרות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. דובר צה"ל מסר הבוקר כי: "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור כנגד ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול בנחישות ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וריבונותה.

"ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

כזכור, לפני חמשה ימים, צלף פלסטיני ביצע מתוך עזה ירי של לפחות ארבעה קליעים לעבר דחפור של צה"ל ופגע בו מדויק, אך בנס לא היו נפגעים בנפש. בתגובה, ירה צה"ל מספר פגזי טנק לעבר עמדת חמאס, אך הירי שב והתחדש בחלוף כשעה.

פעולת הצלף בוצעה לעבר כוחות צה"ל הפועלים בגבול, באזור מרכז חבל אשכול. על התקרית הביטחונית החריגה, שבאה אחרי תקופה ארוכה של שקט יחסי, מיהר צה"ל להגיב, ועדכן לאחר מכן: "נורו מספר קליעים לעבר כלי הנדסי במהלך פעילות חישוף הנדסי בצד המערבי של גדר המערכת בדרום רצועת עזה".

"בתגובה לירי, טנק של צה"ל תקף עמדה של ארגון הטרור חמאס. אין נפגעים לכוחותינו, נגרם נזק קל לכלי", הוסיפו בצה"ל.

כמו כן, לפני שלושה שבועות נשמעה התרעת 'צבע אדום' בקיבוץ כרם שלום שבסמוך לרצועת עזה. לאחר מכן דווח על ידי דובר צה"ל כי הרקטה נפלה לבסוף מחוץ לשטח ישראל מבלי שכיפת ברזל נאלצה אפילו ליירטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר