צפו בריאיון

פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן באולפן חדשות 12: "כן לביקורת, לא להסתה"

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, התארח לריאיון באולפן 'חדשות 12' והסביר את הביקורת הפנימית במגזר החרדי אך קרא למגיש, עודד בן עמי: "כן לביקורת, לא להסתה באולפנים" (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: חדשות 12)

"כן לביקורת פנימית, לא להסתה באולפנים", כך אמר הערב (שני) פרשן ומגיש 'כיכר השבת', ישי כהן, בריאיון לעיתונאי עודד בן עמי בתוכנית 'שש' באולפן 'חדשות 12'.

בפתח דבריו אמר ישי כהן: "אם נשאל את הצופה הממוצע בחדשות 12 'לדעתך כמה אחוזים ממוסדות החינוך במגזר החרדי פתחו?', הוא יענה 90% אם לא 100%. וזה לא נכון, גם הילדים שלי נמצאים בבית בשבוע וחצי האחרון.

"כן יש ביקורת פנימית, בטח אחרי החתונה אמש - שגם אני התביישתי בתמונות הללו"..

גם אנחנו אשמים // טורו של ישי כהן

עודד בן עמיר: "צריך באמת להזכיר, כשאנחנו באים בטענה אל המגזר החרדי, אנחנו עושים הכללה לא הוגנת. זה לא לכל החרדים, לא כל החרדים מפירים את ההנחיות, יש חרדים שמפרים את ההנחיות כך".

"נכון, ועליהם אנחנו מדברים, הטור שלי דיבר עם אותם חרדים שמפרים את ההנחיות ופוגעים בכולנו, שגם פוגעים בשם הטוב של המגזר החרדי.

"אני לא נמצא כאן באולפן חרדי", הוסיף פרשן 'כיכר השבת': "גם לציבור שאינו חרדי צריך לומר: העובדה שלא מעט חברים ישבו כאן באולפן הזה ובאולפנים אחרים והופכים את החרדים לציבור שאשם בהפצת הקורונה, אמרו עלינו הכל מלבד זה שהנדסנו את הנגיף בשכונה חרדית בבית שמש".

לדבריו: "אלו הדברים שמשרתים את מכחישי הקורונה במגזר החרדי, שהופכים את החרדים לאשמים בקורונה. יש ביקורת, צריך לומר אותה, לא בדרך של הסתה ולא בדרך של לטעון שהחרדים אשמים, שכולם בסגר בגלל הערים החרדיות".

עודד בן עמי: אני חייב לומר שלאוזניים הלא חרדיות שלי אלו דברים מאוד אמיצים, מאוד נכונים, איזה תגובות קיבלת במגזר?

"כשישבתי לכתוב את הטור - הייתי בטוח שאקבל הודעות נגד. זו הפעם הראשונה שפרסמתי טור נוקב בתוך המגזר וקיבלתי רק שבחים.

"לצערנו, עם כל ההסתה, בסוף אין רחוב אשר אין בו מת, אין משפחה שאין בה חולים. יש את הביקורת הזו, בתוך הבית מדברים על זה 'אבל אשמים אנחנו', לא אשמים על הקורונה בתל אביב, אבל על מה שקורה בתוך המגזר - לא התקשורת הביאה את התחלואה לציבור החרדי".

"אבל עודד", פנה מגיש 'כיכר השבת' למגיש 'חדשות 12': "זה הדבר החשוב, גם הצופים וגם אתם היושבים באולפנים צריכים לזכור, ברגע שהופכים את החרדים לאשמים בקורונה - וזה לא נכון - זה מה שמשרת את מכחישי הקורונה, האחריות עליכם לא פחות מאשר עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר