בתוך ה'שבעה'

מבהיל! הבקשה של הרב שמשון ויינר מבתו - בחלום

הרב שמשון ויינר, שהיה מוכר בזכות צעידתו לכותל - במשך 40 שנה, נפטר בשבוע שעבר מנגיף הקורונה. לילה לאחר הפטירה הוא הגיע לבתו בחלום - וזו הייתה בקשתו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב ויינר - יום לפני פטירתו (צילום: באדיבות המשפחה)

בשבוע שעבר הובא למנוחות הרב שמשון ויינר ז"ל, מחשובי תושבי שכונת רמת שלמה בירושלים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 82 בפטירתו. יום לאחר הפטירה, הוא הגיע לבתו בחלום - ובפיו הייתה בקשה מיוחדת.

המנוח, היה מוכר בעקבות כך שהיה צועד מידי שבת לתפילה ברחבת הכותל המערבי, וכך במשך למעלה מארבעים שנה, בקיץ ובחורף היה צועד לכותל במסירות גדולה, ושם היה מבכה במשך שעות ארוכות את חורבן הבית והגלות בה אנו נמצאים.

הרב שמשון, נפטר ביום שלישי בלילה - בשבוע שעבר ולילה למחרת הפטירה, הוא הגיע לבתו בחלום, ואמר לה כך: "אני מבקש שתדאגי שישלמו את החוב שיש לי למכירה של 'אור יוסף'".

בנו, הרב עקיבא ויינר, מנכ"ל 'טהרת המשפחה', מספר ל'כיכר השבת', מה קרה מיד לאחר החלום המסעיר: "אחותי פנתה מיד לאמי ושאלה אותה, אולי הוא חייב למשהו לאור יוסף".

"אמא שלי", מספר הרב ויינר, "ענתה שלפני שבועיים (שבוע לפני הפטירה) הוא חזר הביתה עם דברים והסיח לתומו בקול לידה 'נראה לי שיש טעות בחשבון שעשו ואני חייב להם 10 שקלים', אמא אמרה שהיא חשבה שהוא הספיק לשלם את זה" .

עוד מספר הרב ויינר בהתרגשות: "דבר נוסף ומעניין שהתחבר לנו רק בשעת מעשה, ביום הפטירה הוא ביקש כמה פעמים מאיתנו שהוא צריך את המכירה של 'אור יוסף', ולא הבנו מה הוא רוצה מהם ומה זה חשוב כל כך".

"כנראה", מדגיש הרב ויינר, "אבא, הרגיש מה שאנחנו לא ידענו שזה שעותיו האחרונות פה בעולם הזה, לאחר הפטירה ראינו שהוא חייג ביום הפטירה שלו 8 פעמים מהנייד שלו למכירת 'אור יוסף'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר