נתפסו על חם

כך החשודים עקצו את הסופרים בבית שמש

שלושה חשודים, נתפסו אתמול 'על חם' בעת שיצאו מסופר בבית שמש, שם ערכו קנייה וביצעו את העוקץ המיוחס להם, גם מסופר-מרקטים וחנויות מסחר אחרים, במשך תקופה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

על פי חשד המשטרה, שלושה חשודים, ביצעו במשך תקופה עוקץ של סופר-מרקטים - בצורה מתוחכמת, השלושה נעצרו אתמול (שלישי) והבוקר הוארך מעצרם ביום נוסף.

החשודים (32, 40 ו-46, קריית מלאכי), נעצרו כאמור אתמול בעיר בית שמש, לאחר פעילות של בלשי המשטרה, בזמן שיצאו מסופר בו ביצעו את מעשיהם על פי החשד.

בעת תחקורם על ידי הבלשים, השליך אחד מהם מפתחות רכב מתחת לניידת המשטרה ובדיקת המפתח העלתה כי מדובר ברכב שחנה במקום ושייך להם.

על פי החשד, השלושה נהגו להגיע אל עסקים, סופרים, ולערוך לכאורה קניות במקום על ידי אחד מהחשודים שרכש מוצרים רבים שסכומם נמוך על מנת שהקבלה תכיל תרשומת מוצרים ארוכה אך בסכום כולל של כ-100 ש"ח לכל היותר.

במקביל אליו, נהגו על פי החשד שותפיו למלא את עגלת קניותיהם לעייפה ובסכום מוערך של מאות ואלפי שקלים.

בעת שהחשוד שילם בקופה עבור עגלת המוצרים שערכם נמוך, דאג אף לבקש העתק של הקבלה לצרכיו. בהמשך ותוך ניצול חוסר תשומת לב של הבודק ביציאה מהמקום, ולאחר שהעביר את הקבלה הנוספת לחבריו, יצאו החשודים עם העגלות כשקבלות המעידות על הקניה לכאורה בידם.

אם לא די בחשד הכבד, בבדיקת הרכב שחנה במקום נתפסו שקיות בהן מוצרי מזון שנגנבו על פי החשד מסופר נוסף זמן קצר לפני כן.

השלושה כאמור הועברו לחקירה והבוקר הוארך מעצרם ביום נוסף. ערר שהוגש על ידי סנגורם של החשודים נדחה בהמשך היום על ידי בית המשפט והם נותרו מאחורי סורג ובריח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר