תיעוד מהבית הלבן

הנשיא ביידן נכנס ל'חדר הסגלגל' ופירק את מורשת טראמפ

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התיישב הלילה על הכסא בחדר הסגלגל וחתם על 17 צווים נשיאותיים המוחקים חלק מרכזי ממורשתו של דונלד טראמפ: "אין זמן לבזבז, אנחנו נתחיל לעבוד מיד" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

דקות לאחר שנכנס לבית החדן, התיישב נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, על הכסא בחדר הסגלגל וחתם על 17 צווים המפרקים חלק מרכזי ממורשתו של הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ.

בין היתר חתם ביידן על צו המחזיר את ארצות הברית להסכם האקלים ולארגון הבריאות העולמי, חובת עטיית מסכות במבנים במבנים ממשלתיים וביטול 'צו המוסלמים', צו שאסר על הגירה מכמה מדינות מוסלמיות.

בדבריו הראשונים בבית הלבן, אמר הנשיא: "חלק מהצווים הנשיאותיים שאחתום עליהם היום הולכים לשנות את הכיוון במשבר הקורונה, ואנחנו ניאבק במשבר האקלים בצורה שלא עשינו עד עכשיו".

לדברי ביידן: "עם מצבה של האומה כיום אין זמן לבזבז, אנחנו נתחיל לעבוד מיד. אלו רק נקודות ההתחלה". הוא הדגיש: "אלו הן רק פעולות נשיאותיות. הן חשובות אבל אנחנו נצטרך חקיקה עבור הרבה מהדברים שאנחנו הולכים לעשות".

הנשיא התייחס למכתב שהותיר לו קודמו בתפקיד, דונלד טראמפ, על השולחן בחדר הסגלגל: : "מכיוון שהדברים היו מאד אישיים, אני לא אפרט בעניין לפני שאדבר איתו. אבל זה היה אדיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר