קורץ לצעירים. צפו

נתניהו מסתפר מול מראה קטנה: "אין ברירה"

ככל שהבחירות לכנסת מתקרבות, מגביר ראש הממשלה נתניהו את קצב הסרטונים הקלילים, החושפניים, אותם הוא מעלה ב'טיקטוק' עבור הצעירים • צפו בו מסתפר, ובהסברו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טיקטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם תיעוד שלו כשהוא מסתפר מול מראה קטנה בביתו, עם מכונת תספורת, בשל סגר הקורונה שהשבית את פעילות הספרים.

"כשאין ברירה אז אין ברירה", אומר נתניהו בסרטון שהעלה ברשת החברתית 'טיקטוק', בה הוא מעדכן לאחרונה את עוקביו הצעירים, ברוח קלילה משהו, כחלק מקמפיין הבחירות.

כזכור, בשבוע שעבר סיפר שם ראש הממשלה כי הצליח לרזות כמה קילוגרמים, בזכות הסגר שמעניק מעט יותר זמן פנוי לביצוע פעילויות ספורטיביות השומרות על הבריאות.

"אני פה בקפיטריה של בית החולים שיבא. קיבלתי מנה שנייה, פגז. תעשו את זה כולכם", פתח נתניהו, אחרי שקיבל את המנה השנייה של החיסון לקורונה, "אבל מה, יש בעיה אחת: יש כאן גלידות ומאחורה יש תמונה של בייגלך".

ראש הממשלה הסביר: "הורדתי עכשיו הרבה במשקל, כי אני מנצל את הסגר להתאמן בבית ולהוריד. אז אני מעודד אתכם לשמור על הבריאות פעמיים: תשמרו על מרחק, שטיפת ידיים ומסכה, ו...תורידו קצת מהמשקל".

"תכתבו לי כאן בתגובות מה אתם עושים. אני אספר לכם על 'דיאטת ביבי' ואתם תספרו לי על הדיאטה שלכם", קרץ נתניהו לסיום, לצעירים שיצביעו בבחירות הקרובות בפעם הראשונה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר