בתגובה לאירועים

אוחנה: 'הציבור בב"ב סבל על לא עוול בכפו'

השר לביטחון פנים התייחס לראשונה לאלימות המשטרה באירועי בני ברק ואמר: "רוב הציבור החרדי וב"ב בפרט שומר חוק ולצערי סבל הלילה על לא עוול בכפו" (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אמיר אוחנה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, האחראי על המשטרה, התייחס הבוקר (שישי), לאירועי הלילה הסוער בבני ברק כשהוא מגן מחד על המשטרה אך גם מבקר אותה על פעילותה חסרת הרסן בעיר.

"1. אוהבים את הנחיות הקורונה או לא - תפקידה של המשטרה לאכוף. 2. תקיפת שוטרים לא יכולה לעבור בשקט. 3. רוב הציבור החרדי וב"ב בפרט שומר חוק ולצערי סבל הלילה ע"ל עוול בכפו", כתב אוחנה בחשבון הטוויטר שלו.

"אנו במאבק משותף להצלת חיים. האויב הוא הנגיף, לא אחר. אפשר לנצח - יחד. הניחו למריבות כעת. לכל זמן ועת לכל חפץ, ביקש השר.

ח״כ משה ארבל (שס) הגיש לשר אוחנה בתגובה להתנהלות המשטרה הלילה בבני ברק שאילתה בדרישה לתשובות מפורטות על האלימות שהופעלה בעיר:

1. האם אכן היא הביאה למעצר החשודים ולמידע אודותם?

2. האם כח היס״מ כולו היה מצוייד במצלמות גוף?

3. האם אכן מצלמות הגוף של הכוח הופעלו לאורך כל משימת השיטור?

עוד ציין ח״כ ארבל לשר, כי ״גם אכיפת החוק חייבת להיעשות אך ורק וביתר שאת על פי הוראות החוק״.

עורך הדין איתמר בן גביר שהגיע הלילה לבני ברק בשל האירועים מסר "אני מגנה בכל תוקף את האלימות הקשה כנגד שוטרים. יחד עם זאת הענישה הקולקטיבית והאלימות קשה של שוטרים כלפי ילדים, נשים וגברים ללא אבחנה היא פסולה בתכלית לא חוקית ולא מוסרית".

"הסרטונים מתעדים אמש את מאות השוטרים כאשר הם מבצעים תג מחיר ומבקשים לפרוק את זעמם על עיר שלמה, נשים וילדים. אלות, רימוני הלם בחצרות בתים - כל אלה הם מעשים פסולים. אתמול זה היה נגד נוער הגבעות היום נגד החרדים מחר זה אתם. אני קורא לראש הממשלה להתערב ולקחת אחריות על האלימות של המשטרה", אמר בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר