השעון של אפל

האם נמצא הפתרון הדיגיטלי לחולי הסכרת?

על פי דיווחים בקוריאה, השעון החכם הבא של חברת אפל יאפשר מדידה של רמת הסוכר בדם בלי דקירה. השעון יעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וכך יקל על חיי החולים (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אתר החדשות הקוריאני ET News, מדווח כי השעון החכם הבא של חברת 'אפל', כמו גם של המתחרים 'סמסונג', יאפשר מדידה של רמת הסוכר בדם - בלי דקירה.

כיום נאלצים חולי הסכרת לבצע בעצמם דיקור באמצעות מחט קטנה, ובמידה ותיוצר טכנולוגיה שתאפשר למדוד את הסוכר באמצעים אחרים תהיה זו בשורה משמעותית.

על פי הדיווחים, אפל בוחנת אפשריות שונות לבדיקת הסוכר באמצעות ריח הגוף או שינויים בעור. מדובר בפרויקט שהחל כבר לפני כמה שנים ביוזמתו של המנכ"ל המיתולוגי סטיב ג'ובס.

במידה והשעון שימדוד את הסוכר יהפוך למציאות הוא יוכל על פי הערכות גם להתריע בפני העונדים אותו על מצב טרום סוכרתי ובכך להביא לגילוי המחלה מוקדם מאד. על פי ההערכות כעשרה מתושבי ארה"ב סובלים מסכרת, חלקם לא מאובחנים.

כיום שעונים חכמים מסוגלים למדוד סטורציה (מידת החמצן בדם) ודופק ואפילו את קצב הלב ויש סיכוי שהפיתוחים החדשים יהפכו את השעון החכם לרופא האישי שלנו או ללפחות לזה שיתריע בעת שישנו מצב רפואי דורש טיפול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר