"אני מדינאי"

הזיגזג של גנץ: לא נעשה פוליטיקה מהגיוס

אמש הציג שר הביטחון, בני גנץ, את מתווה הגיוס שלו תוך שהוא תוקף את החרדים שלא מתגייסים, מה שיהפוך לחלק ממערכת הבחירות, כך הוא נשמע לפני מספר חודשים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שר הביטחון, בני גנץ, הציג אמש (רביעי) את מתווה הגיוס שלו תוך שהוא תוקף את החרדים שלא מתגייסים, מה שיהיה חלק ממערכת הבחירות שלו, אך רק לפני כשלושה חודשים, בריאיון בלעדי ל'כיכר השבת' הוא הכחיש שעושה שימוש פוליטי בחוק הגיוס.

בריאיון לישי כהן, גנץ נשאל מדוע חוק הגיוס לא מקודם, לאחר ששבועיים קודם לכן הצהיר שחוק הגיוס מוכן לחקיקה, והאם הוא עושה בחוק הגיוס שימוש פוליטי להבטיח את הרוטציה.

גנץ דחה את הטענות ואמר: "אתה מדבר עם מישהו שהוא קודם כל מדינאי ואחר כך פוליטיקאי. לא קודם פוליטיקאי ואז מדינאי. אולי זה חיסרון אולי זה יתרון, זה תחליט אתה".

הריאיון המלא

כזכור, אמש תקף גנץ ואמר: "למעלה מ-50% מצעירי ישראל אינן מתגייסים לצה"ל, אלו בדיוק אותם הצעירים שבישובים שלהם מוסדות הלימוד נשארים פתוחים בקורונה, אלו בדיוק אותם הצעירים הערביים שבישוביהם אין תשתיות".

יצוין כי בחודשים האחרונים ראשי הסיעות החרדיות תקפו את השימוש הפוליטי של גנץ בחוק הגיוס. השר יעקב ליצמן אמר: "אף פעם לא צפיתי שישתמשו בדברים גדולים לפוליטיקה. זה לא היה, זה דבר חדש שנהיה עכשיו".

"הוא יכול להכחיש את זה עד מחרתיים, עובדה שהוא דחה פעם ופעמיים. עכשיו בג"ץ לא נתן לו הארכה. הוא צריך להביא את זה, והוא לא מביא. מה לעשות...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר