חדש!

הושק מתחם ה-VOD של אתר 'כיכר השבת'

בתוך ימי הסגר הטרופים, אתר 'כיכר השבת' השיק את מתחם הצפייה המתקדם ביותר בציבור החרדי, המכיל מגוון עצום של תוכן איכותי, עשיר ומרתק, המותאם לכל בני המשפחה (vod)

( (סטודיו: אלישבע מזרחי. עריכת וידאו: אלישבע אטלן. ))

בשיאו של הסגר השלישי, כשכולנו ספונים בבתים, לעתים עם ילדים משתוללים, הושק באתר 'כיכר השבת' מתחם VOD: ספריית צפייה עשירה, בשלל נושאים, שיוכלו להעסיק את כולנו, ילדים ומבוגרים, גברים ונשים, אנשי אקטואליה וחובבי הומור.

בגזרת האקטואליה ניתן לצפות בתוכנית הפופולארית בהגשת פרשן הבית, ישי כהן. בנוסף, עולה למתחם ה-VOD של כיכר השבת גם התכנית 'כולל מע"מ', בהגשת יערית אלבז. גם כרישי האקטואליה שבתוך מערכת בחירות רביעית צריכים לדעת שובע, ולכן מתחם ה-VOD דאג שהתוכנית 'משחקי כיסאות' בהגשת הכתב הפוליטי רפאל כהן תעלה אף היא.

אחרי ששבענו מאקטואליה, הגיע הזמן למעט שלוות נפש מוזיקלית. בתוכנית 'המבקר' בהגשתו של נתנאל לייפר ניתן לצפות בעשרות ראיונות מוזיקליים ומיוחדים, עם דמויות מרתקות וזמרים המשמיעים את שירתם באוזניו הרגישות של 'המבקר'. בנוסף, מתחם ה-VOD ממליץ, לאחר שנר ההבדלה כבר נטבל ביין, לפתוח את התוכנית המוזיקלית 'המבדיל' בהגשתו של הזמר זלמן שטוב, בה תזכו ל'מלווה מלכה' עשיר ומלא בתוכן, בנוסח שלמה קרליבך, שתפתח לכם את השבוע וגם את הלב על הצד הטוב ביותר.

ואם חשקה נפשכם לשקוע בספה ותוך כדי להרחיב את הידע הכללי שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לצפות בתוכנית "5 דברים שלא ידעתם" בהגשתו של זאבי רוזנברג, בה תוכלו בכל פעם להרחיב את אוצר הידע.

אחרי שנים רבות בהם הציבור החרדי משווע לסאטירה מגזרית, יצאה לדרך סדרת הסאטירה המשובחת - "ברדק", של היוצר והבמאי מני וקשטוק בכיכובו של השחקן אפי סקקובסקי. "כיכר השבת VOD" הרים את הכפפה ומגיש, מדי מוצאי שבת, את התוכנית שכבשה את הרשת, ובאמצעותה כל המשפחה יכולה ליהנות מהומור מגזרי משובח, כמו שכל יהודי טוב אוהב.

כמתחם VOD המכבד את עצמו, ניתן למצוא בו עשרות תכניות לנשים, כמו תכנית האדריכלות "אלישבע בכיכר" בה מתארחים מדי שבוע בעלי מקצוע, אומנים ויוצרים עם מגוון החידושים העדכניים בתחומי הלייף סטייל.

בנוסף, מנגיש מתחם הצפייה העשיר את התוכנית "נפלאות בפרשה" בהגשתה של מירי שניאורסון, בה נועדות נשות מפתח, ידועניות ומשפיעות, לשיחות מרתקות על פרשת השבוע.

ואם כל זה לא הספיק לכן, מחכה לכן באתר גם תוכנית האירוח האהובה בהגשתה של יעל צין, בה נתעסק בנושאים מרתקים, תובנות חדשות, פאנלים מקצועיים, ותשובות לשאלות שעולות לכולנו, בכלכלה, במשפחה, בחינוך, בבריאות, בתרבות ובקהילה.

אז אם אתם באמת רוצים להעסיק את עצמכם בתוכן איכותי, להתרגש, ליהנות, לשיר, לצחוק, לשמוע דעה אחרת או סתם להעסיק את הילדים בלי לחשוש - היכנסו עכשיו למתחם ה-VOD החדש והעשיר של 'כיכר השבת'.<<<

ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ, הלל רוזנברג. סטודיו: אלישבע מזרחי. עריכת וידיאו: אלישבע אטלן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר