שדה התעופה ייגנז

נתניהו: 'הבדואים צעקו לי בנגב ''אבו יאיר''

בנימין נתניהו מנסה להרוויח את קולותיהם של הבדואים לקראת הבחירות המקרבות ובאות. בביקור שערך בנגב, הפתיע והודיע, כי הוא גונז את תוכניתו לשדה תעופה באזור (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו אתמול בשדרות (צילום: לירון מולדובן, פול)

ראש הממשלה בנימין ‏נתניהו אמר בעת ביקור בדימונה כי הוא מתכוון להמשיך בפיתוח הנגב בצורה רחבה, "החלטתי להביא לבחינה מחודשת את ההחלטה על הקמת שדה תעופה נוסף כאן, בנגב. אני לא מוותר על נגב. יש כאן אפשרויות מדהימות זה לא הבטחות זו מציאות. אני עובר מעיר לעיר לומר לאנשים להתחסן.

נתניהו פנה באופן מפתיע לבדואים כשהוא מנסה להרוויח את קולותיהם בקלפי, "אני אומר לבדואים בואו למפלגת השלטון. מי בנה באיחוד האמירויות? הבדואים. הם בנו מעצמה כלכלית, אז שיעזרו לנו פה שיצטרפו אלינו, הייתי ברהט צעקו לי "אבו יאיר"", סיפר נתניהו בחיוך.

הוא התייחס לעצרית עסקת המטוסים הגדולה בין ארה"ב לאיחוד האמירויות, עסקה שנחתמה על ידי טראמפ אך הושעתה בידי הממשלה החדש של ביידן ואמר כי "זה לא ישפיע על היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, אנחנו כבר בנקודת אל חזור".

ביום שלישי, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי רשויות מהמגזר הערבי להמשך הדיון בהצעת המחליטים שתובא לאישור הממשלה בנושא מיגור האלימות והפשיעה בחברה הערבית. בפגישה, נכחו גם ראשי ישובים בדואים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר