בחירות 2021

הבטחת נתניהו לאיחוד בין בן גביר וסמוטריץ'

נתניהו מוכן לשריין מקום בליכוד למפלגת הציונות הדתית אם סמוטריץ' יתאחד עם בן גביר • סמוטריץ' מצידו טוען כי ראש הממשלה לא מתערב, ומבהיר כי לא יתאחד עם בנט (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מקורב לראש הממשלה אומר כי נתניהו יהיה מוכן לתת לרשימת הציונות הדתית שריון בליכוד ובתנאי שסמוטריץ' יסכים להתאחד עם בן גביר ועוצמה יהודית. כך פורסם הערב (מוצ"ש) ב"חדשות השבת" בכאן 11.

בראיון לאסף ליברמן בתוכנית "הכול פוליטי" אמר סמוטריץ' כי ראש הממשלה נתניהו אינו מעורב בכלל בנעשה עם מפלגתו, וכלל לא דיבר איתו.

"לא דיברנו לאחרונה. אנשיו לא מדברים איתי. יש לי הערכה גדולה וביקורת גדולה לנתניהו. אבל את העניינים הפוליטיים שלנו של הציונות הדתית אנחנו יודעים לעשות מצויין לבד וכשאנחנו עושים את זה לב זה יוצא הכי טוב".

סמוטריץ' הוסיף כי חיבור עם נפתלי בנט אינו רלוונטי. "הוא קיבל החלטה ללכת עם קהלים אחרים וערכים אחרים. זה לא רלוונטי. תהיה מפלגה אחת גדולה משמעותית רחבה שכל אחד יוכל להזדהות עם הכותרת שלה והתוכניות שלה".

ועם מי סמוטריץ' כן מוכן להתאחד? לפי הדיווח של מיכאל שמש, בימים האחרונים הוא אמר בשיחה סגורה, כי הוא מעוניין לחבור לעוצמה יהודית אבל ביקש מהנוכחים בשיחה לא לפרסם את הדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר