'יעקב חסד' ושלמה אבשיל בדואט: אני מאמין'יעקב חסד' הלוא הוא ג'ייק פולנסקי ושלמה אבשיל בדואט, לחן משותף של שניהם למילים "אני מאמין" כשפולנסקי אחראי לעיבוד להפקה המוזיקלית (סינגלים וקליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | י"ח בשבט | 31.01.213תגובות10100:00/5:00ג'ייק פולנסקייעקב חסדשלמה אבשילהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:ר' איצי אקרמן בסינגל חדש: "אתה מיוחד"יאיר טוקר|10.06.26מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה3הם גיסים והפסנתרנית אחות של שלמהאימוגים לתגובהאני01.02.21 דיווחתגובה2איך קוראים לזה אם הזקןאימוגים לתגובהמירי09.02.21 דיווחתגובה1נחמד...אבל למה יש פסנתרנית...???אימוגים לתגובהאני31.01.21 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות