נמצא לאחר הפיגוע

המכתב של המחבלים לשגריר ישראל בהודו

המחבלים שהניחו מטען סמוך לשגרירות ישראל בהודעה, השאירו הודעה ארוכה. היום, נחשף חלק ממה שנכתב. בין היתר נאמר; "אנו צופים בך אוכל, תספור את הימים" (חדשות)

הפיגוע סמוך לשגרירות (צילום: מתוך הטוויטר)

מחבלים הניחו ביום שישי האחרון, פצצת מטען ליד שגרירות ישראל בהודו והשאירו מכתב בו כתבו לו באיום, כי הם צופים בו אוכל - "תתכונן לנקמת הגיבורים".

על פי הדיווח ב'חדשות 13', המחבלים השאירו מכתב בו נכתב: "זו הודעה רשמית מסראללה-הודו-חזבאללה לנציג המדינה הטרוריסטית, ד"ר רון מלכא".

"זה רק הקדימון", נכתב במכתב המאיים: "אנחנו צופים בך ובמה שאתה אוכל. תתכונן לנקמת הגיבורים, קאסם סולימאני, אבו מהדי אלמוהנדס ומוחסין פח'ריזאדה כל שנותר לך הוא לספור את הימים".

​עוד על פי הדיווח, צוות ישראלי כבר הגיע להודו כדי להשתתף בחקירת הפיגוע. ההערכה המודיעינית מדברת על כך שהמבצעים הם סטודנטים הודים שהופעלו ע"י איראן.

כזכור, ביום שישי בצהריים, שעה קלה לפני כניסת השבת, התפוצץ מטען חבלה ליד השגרירות. באירוע לא היו נפגעים ארגון טרור קטן ולא מוכר בשם ג'ייש אל-הינד לקח אחריות על האירוע, אך בהודו חשדו כי מדובר בהטעיה בלבד.

בכירים בישראל אמרו מנגד כי המטען שהתפוצץ ליד השגרירות היה "חובבני ומאולתר", ואישרו כי ייתכן שמדובר בהתארגנות מקומית. "לא נראה שאיראן עומדת מאחורי הפיגוע", אמרו הגורמים.

שגריר ישראל בהודו, רון מלכא, אמר היום כי ייתכן ויש קשר בין הפיצוץ שאירע אמש לפיצוץ שהתרחש גם הוא בסמוך לשגרירות ישראל בהודו ב-2012 שגרם לפציעתה של אזרחית ישראלית. "נכון לעכשיו ההערכה שלנו היא שמדובר באירוע טרור שהיה מכוון לשגרירות הישראלית. למזלנו, אף אחד לא נפגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר