אחרי 'כולנו'

מירב בן ארי מצטרפת לרשימת 'יש עתיד'

חברת הכנסת לשעבר, מירב בן ארי, שכיהנה בעבר בכנסת מטעם רשימת 'כולנו' של משה כחלון, מצטרפת ל'יש עתיד' של יאיר לפיד, ותשובץ ברשימת המפלגה בבחירות (חדשות פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: רענן כהן)

חברת הכנסת לשעבר, מירב בן ארי, שכיהנה בעבר בכנסת מטעם רשימת 'כולנו' של משה כחלון, מצטרפת ל'יש עתיד' של יאיר לפיד, ותשובץ ברשימת המפלגה בבחירות לכנסת ה-24.

"זה הזמן", אמרה בן ארי, "הכי משמעותי מבחינת המדינה לשנות את ההנהגה להביא ממשלה אחרת, ממשלה טובה, ממשלה אמיתית, שקופה ושפויה, כל אותם דברים שיש עתיד מאמינים בהם. אני חושבת שאין הזדמנות טובה יותר מהבחירות האלה לשנות והדרך הכי טובה היא ביש עתיד".

בן ארי הוסיפה ואמרה כי "יש עתיד זה הבית שלי, אני מאמינה בלפיד, סומכת עליו ויודעת שהוא יכול להוביל את המדינה למקום אחר. אני שמחה להצטרף היום לנבחרת הכי טובה בכנסת".

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בירך על הצטרפותה של בן ארי ואמר כי "בשביל להקים ממשלה שפויה אתה צריך אנשים שפויים לידך, שבאים לעבוד באים לייצר פה מדינה טובה נורמלית, לייצר כלכלה טובה, בריאות טובה, ותחזיר אותנו למסלול. מירב חברה שלנו שמאמינה בכל מה שאנחנו מאמינים. זה הדבר הכי טבעי שיכול להיות. עכשיו יש בחירות לנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר