לקראת חזרה ללימודים?

בהמלצת גדולי ישראל: קריאה למורים להתחסן

במכתב שיופץ הלילה, לכל צוות ההוראה של החינוך העצמאי, מבהיר מנהל החינוך העצמאי, כי לקראת חזרה אפשרית, על כלל המורים להתחסן וזאת בהמלצתם של גדולי ישראל (חרדי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

במכתב שיופץ הלילה (שני) לצוותי ההוראה של החינוך העצמאי והובא לאישור גדולי ישראל, קורא המנהל הכללי של החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, ללכת ולהתחסן - לקראת החזרה ללימודים.

בפתח המכתב נאמר: "תוך תפילה לרופא כל בשר, כי בקרוב מאד נזכה להרחקת הנגיף, לרפואת החולים ושהבריאים יתמידו בבריאותם, כולנו מצפים שנשוב במהרה לשגרת הלמידה בבתי הספר".

"עם זאת", כותב הרב סורוצקין, "קיים חשש שחזרה לבתי הספר מבלי שנעשתה ההשתדלות הראויה וצוותי החינוך התחסנו, תביא להדבקה חוזרת ולגלי תחלואה נוספים רח"ל".

"לאור קריאת מרנן עיני העדה, גדולי ישראל, רועי הדור ולבקשתם, אנו מבקשים שצוותי ההוראה יתחסנו מוקדם ככל שאפשר".

בשלב זה של המכתב מסביר הרב סורוצקין, כי "על המנהלים/ות לפנות אל עובדי ההוראה כולם ככל האפשר ולבקש מאותם שטרם ניצלו את זכותם להתחסן, כי יעשו זאת בהקדם, על מנת שעם החזרה לבתי הספר, נזכה לקיים את הלימודים, מבלי שישובו לשלוט בסדר היום, הודעות על 'מאומתים' חלילה ובידודי כיתות וצוותים".

"אין ספק שרצון כולנו להשיב את ילדי תשב"ר ובנות 'בית יעקב' אל ספסלי הלימודים, לצד התחסנות – כהשתדלות נאותה, יעלה לרצון ויביא בכנפיו סיעתא דשמיא, רפואה ובריאות שלמה לתלמידי, מחנכי ומורי 'החינוך העצמאי' באשר הם".

בשולי המכתב מבהיר הרב סורוצקין, "כי מכתב זה היה לעיני מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין"

המכתב המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר