עצרו את הקונספירציות

החלום המרגש וההבהרה: "אבינו לא נפטר מחיסון קורונה"

הטרגדיה הנוראית בפטירת הרה"ח חיים שלום קרישבסקי בתוך ימי האבל על אימו, מנוצלת לרעה על ידי מפיצי שמועות, והמשפחה מתחננת: "די!" • וגם: החלום המרגש שמנחם את האבלים (חרדים)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

בתוך ימי האבל, מבקשים בני משפחת קרישבסקי לציבור לעצור את הפצת השמועות על נסיבות מותו של אביהם זצ"ל, ומבהירים: הוא נפטר מדום לב.

בימים האחרונים, מפיצים גורמים שונים קונספירציות כביכול הרה"ח חיים שלום קרישבסקי, מחשובי חסידי רחמסטריווקא, נפטר אחרי קבלת החיסון נגד הקורונה.

גורמים שונים בעלי אינטרס, מפיצים את הטענה השגויה בקווי הטלפון שמפעילים מפיצי הקונספירציות והפייק ניוז נגד חיסוני הקורונה.

הם מנצלים את ההד הציבורי הנרחב בעקבות הטרגדיה בהסתלקות הרב קרישבסקי, בן למשפחה מוכרת בירושלים, בתוך ימי האבל על פטירת אימו, כדי להדהד את טענותיהם השקריות, הפוגעות במשפחה.

בעקבות כך, מבקשים הבנים האבלים לפרסם ציבורית כי מדובר בטענות שווא, וכי אביהם עדיין לא הספיק כלל להתחסן נגד הקורונה, בשל העובדה ששכב בביתו בחודשים האחרונים ולא יצא כלל.

מן הצד השני, הם מפריכים את הטענות כי אביהם חלה בקורונה: "כל תוצאות הבדיקות שערך, יצאו שליליות. אבינו נפטר, ואין צורך בהפצת שמועות על גבינו".

זכה ר' חיים שלום קרישבסקי, ובני משפחתו כולם היו ליד מיטתו בזמן יציאת נשמה, דבר חריג בימים טרופים אלו של מגיפת הקורונה.

רגע מרגש היה בתחילת ימי השבעה, כאשר אחד מחבריו של אביהם הגיע לביתם בשעת בוקר מוקדמת וסיפר להם כיצד התעורר לפנות בוקר, מתוך חלום מוחשי על המנוח זצ"ל.

בחלומו, כך סיפר לאבלים, פגש את ר' חיים שלום במקווה. "הוא היה נראה מאושר מהרגיל. שאלתי אותו מה שלומו והוא השיב: 'ברוך ה', עכשיו הכל טוב לי'".

מספרים בני המשפחה, כי אכן, במהלך כל החודשים בהם לא יצא מביתו, הצטער ביותר על כך שאינו יכול לטבול ולהיטהר במקווה.

"הוא היה מבקש מאיתנו לטבול במקווה עוד טבילה אחת בשבילו", מספרים בני המשפחה, שמצאו מעט נחמה בטרגדיה הכפולה שנפלה עליהם, בזכות החלום המרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר