שידור חי

נתניהו בהצהרה על האלימות בחברה הערבית

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר אוחנה, הגיעו לביקור במטה הארצי של המשטרה, בסיום הביקור, ייתנו הצהרה מיוחדת בנוגע לאלימות בקרב החברה הערבית • צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו ואחנה (צילום: Miriam Alster/FLASH90 • וידאו: דוברות המשטרה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע הערב (רביעי) לביקור במטה הארצי של משטרת ישראל בירושלים, יחד עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, וערך מסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי.

לאחר הביקור, קיימו ראש הממשלה, השר והמפכ"ל החדש מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה דנו ואף הציעו פתרונות, בנוגע לאלימות והשפיעה במגזר הערבי.

שידור חוזר - דוברות המשטרה

לפי התכנית שהוצגה בהצהרה המיוחדת, נתניהו הודיע כי יושקעו קרוב למאה מיליון שקלים במבצע לאיסוף נשק.

בנוסף, יוקמו מוסדות כיבוי אש ותוקם תחנות משטרה. עוד הודיע נתניהו על המינוי של אהרון פרנקו (מפקד מחוז ירושלים לשעבר) לפרויקטור בנושא זה, שיתכלל את כל הפעילות נגד הפשיעה בחברה הערבית.

חבר הכנסת אחמד טיבי, הגיב על התוכנית ואמר: "רוממות השיוויון בפיו, ודילים עם בן גביר במעשיו.
יש את הפשיעה בחברה הערבית ויש את הפשיעה נגד החברה הערבית. הפשיעה בחברה הערבית היא סרטן שחובה להיאבק בו ולמגר אותו. הפשיעה נגד החברה הערבית היא הגזענות והאדרת תרבות הבן גביריזם".

"אנחנו לא נשכח מי התעלם מהפשיעה הראשונה וליבה את הפשיעה השניה. 100 מל"ש להקמת 6 תחנות משטרה ו2 תחנות כיבוי אש וכמה תקנים הם לא הדרך למיגור ארגוני הפשיעה. כך לא נאבקים בפשיעה, כך עושים תעמולת בחירות שקרית: ביביבלוף".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה אמר: "התוכנית שהציג הערב נתניהו היא לא יותר מתרגיל בחירות על הגב של נרצחים ערבים"

"צריך תכנית מתוקצבת היטב שעוקרת את בעיית ארגוני הפשיעה מהשורש. התוכנית שהציג הערב נתניהו היא לא יותר מתרגיל בחירות על הגב של נרצחים ערבים. אנחנו צריכים חוסם עורקים והוא מציע לנו פלסטר שכתוב עליו מח"ל".

"תוכנית רצינית חייבת קודם לייבש את מקורות המימון של הפשע המאורגן, לסגור את השוק האפור ולשים סוף לתופעת הפרוטקשן. מוכרחים לעצור את הסחף של נשק לא חוקי מהצבא לאזרחים הערבים ולהחרים את מאות אלפי הנשקים שהורסים את חיינו. כל זאת לצד דגש על הגשת כתבי אישום נגד עבריינים ושיקום של אסירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר