איחוד בציונות הדתית

לאחר הפגישה: בן גביר וסמוטריץ' ירוצו ביחד

איחוד בציונות דתית, בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר סיכמו על ריצה משותפת, כאשר בן גביר יקבל את המקום השלישי וה-10. 'נעם' יקבלו את המקום ה-6; "ערב של בשורה" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חתימת ההסכם (צילום: עוצמה יהודית)

יממה לסגירת הגשת הרשימות, יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר, נפגשו הערב (רביעי) וסיכמו על ריצה משותפת.

על פי הסיכום שהגיעו שתי המפלגות, שני המקומות הראשונים יהיו שייכים לסמוטריץ' ואילו בן גביר ימוקם במקום השלישי ורשימתו תקבל גם את המקום העשירי. נציגי מפלגת נעם יקבלו את המקום השישי וה-11.

לאחר חתימת ההסכם, קראו הצדדים ליו"ר הבית היהודי חגית משה להצטרף לבשורת האחדות על מנת להבטיח את ניצחון הימין בבחירות, ולמנוע הקמתה של ממשלת שמאל מסוכנת.

בהודעה שיצאה מטעם הציונות הדתית נאמר: "שמחים לבשר שלפני דקות אחדות חתמנו עם נציגי עצמה יהודית-נעם על הסכם בלוק טכני במסגרתו ישולבו נציגים מטעמם ברשימת הציונות הדתית לכנסת. בכך אנו מביאים למקסימום את הסיכוי שלאחר הבחירות תקום ממשלת ימין בישראל".

ההסכם שנחתם

"במקביל ימשך המשא ומתן עם מפלגת הבית היהודי ונשמרו לה מקומות מכובדים ברשימה. אנו עומדים יממה לפני המועד האחרון להגשת הרשימות וקוראים לחברינו בבית היהודי להתעשת ולהצטרף אלינו לאיחוד מלא במפלגת הציונות הדתית מתוך כבוד והערכה הדדיים ושותפות אמיתית לדרך".

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר אמר לאחר חתימת ההסכם: "הערב הזה הוא ערב של בשורה למחנה הימין בכלל ולציונות הדתית בפרט. מהאיחוד הערב יוצאת לעם ישראל בשורה גדולה עבור כל מי שחפץ בבית פוליטי אידאולוגי, שלא מתפשר על ערכיו ומניף בגאון דגל של דרך ומחויבות לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

"אנו קוראים לכל מי ששותף לחזון הגדול הזה לחבור אלינו ולהיות חלק מהמהלך שיציל את שלטון הימין בבחירות הקרובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר